کد خبر: ۴۲۷۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

هشت گلوله‌ای که دونالد ترامپ شلیک کرد

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دامغان با اشاره به مواضع رادیکالی ترامپ در دوران انتخابات، گفت: ترامپ در همه مواضع دوران تبلیغاتش عقب‌نشینی کرده جز درباره ایران و مکزیک که در این دو نیز کاری از پیش نمی‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابوالفضل حسن‌بیگی در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور احمدی معاون سیاسی وزیرکشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد بر لزوم وحدت همه گروه‌ها تاکید و اظهار کرد: امروز به هر کجای جهان و منطقه که سفر کنید و همه کشورها چه آنها که آمریکا را کدخدا می‌دانند و چه آنها که روسیه را کدخدای جهان می‌دانند همه و همه ایران اسلامی را در اوج قدرت دانسته و از ایران به عنوان یک قدرت بزرگ یاد می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم ادامه داد: انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه یکی از آن ظرفیت‌هایی است که می‌تواند به افزایش قدرت ایران در منطقه و جهان کمک کند لذا باید از فرصت انتخابات به بهترین شکل برای افزایش قدرت کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط حساسی به سر می‌بریم به مواضع دولت جدید آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: ترامپ با ورود به انتخابات امریکا و در گام اول هشت هدف را مدنظر داشت و به عبارتی هشت گلوله به سمت چین، عربستان، اروپا، کانادا، ایران، روسیه، ترکیه و مکزیک شلیک کرد.

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه ترامپ امروز از همه مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرده، افزود: از آن هشت هدفگذاری ترامپ تنها مکزیک و ایران مانده است. شعار ترامپ درباره مکزیک و کشیدن دیوار بین امریکا و مکزیک طرحی هزینه‌بر است و کم‌کم از این هدف و موضع خود هم عقب‌نشینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ در خصوص ایران اسلامی نیز کاری از پیش نمی‌برد، گفت: ایران برای مقابله با ترامپ نیازمند اتحاد همه ما و مشارکت مردمی در انتخابات پیش روست مشارکتی که با تدبیر مقام معظم رهبری جلوه‌های آن را در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه سیاست‌های ترامپ در حوزه بین‌المللی همه به شکست منتهی می‌شود، تصریح کرد: آنها می‌خواهند مقاومت مردم را از بین ببرند و در این مهم هرگز کاری از پیش نمی‌برند.

وی به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیز همچون انتخابات دیگر دشمنان نظام را ناامید می‌کند لذا در حفاظت از آرای ملت باید به‌گونه‌ای عمل شود که عملکرد ما همچون نام ایران در جهان امروز چون خورشید بدرخشد.

حسن‌بیگی بر لزوم حفاظت از آراء ملت تاکید کرد و افزود: اگر به مر قانون عمل شود هیچ مشکلی در کشور به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه ما در قوانین مشکلی نداریم، گفت: همیشه در اجراست که مشکلاتی به‌وجود می‌آید.

به گزارش ایسنا، این نماینده مردم با انتقاد از عدم توجه به قوانین در گذشته افزود: قرار بوده که در برنامه‌های چهار و پنجم به رشد اقتصادی خوبی برسیم اما متاسفانه تنها 27 تا 28 درصد برنامه‌های چهارم و پنجم عملی شد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به قانونمداری دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری کرد: برنامه ششم توسعه با درایت رئیس‌جمهور و دولتمردان تدبیر و امید دقیق و به خوبی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دولت کارهای بزرگی در این چند سال انجام داده، تصریح کرد: با وجود اینکه این چند سال از نظر اعتباری کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده اما با همین وضعیت و شرایط دولت خدمات بزرگی انجام داده که جای تقدیر و دست‌مریزاد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین