کد خبر: ۴۲۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

زمین خواری 112 میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 112 میلیارد ریالی و رفع تصرف بیش از یک هزار و 600 مترمربع از زمین های تصرفی در شهرستان "نکا" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 112 میلیارد ریالی و رفع تصرف بیش از یک هزار و 600 مترمربع از زمین های تصرفی در شهرستان "نکا" خبر داد.
 
به گزارش آفتاب نیوز به نقل از میزان، سردارسید محمود میرفیضی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غيرمجاز اراضي ملي و جنگلي از سوی فردی به نام "ر- س" در یکی از روستاهاي بخش "هزار جريب"شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پليس اگاهي شهرستان نکا قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با استعلام از منابع طبيعي شهرستان مشخص شد، اراضي ملي و جنگلی به ميزان یک هزار و600 مترمربع به ارزش ريالي 112 میلیارد ریال از سوی متهم به زمین خواری تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهاي خاص پليسي متهم به زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، اظهار داشت: با هماهنگي هاي قضائي اراضي موصوف در يک عمليات تيمي منسجم با حضور عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي شهرستان و ماموران پليس آگاهي شهرستان خلع ید ، آزادسازی و به دامان طبيعت برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده قضائي در اين ارتباط از تحویل متهم برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری به شدت برخورد خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین