کد خبر: ۴۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

پرونده اجراهای زنده در سال ۹۵ بسته شد؛هیچ کنسرتی در شهرستان برگزار نخواهد شد

بسته شدن پرونده اجراهای زنده در سال ۹۵ با ۳۲ کنسرت در تهران و یک کنسرت در کیش
آفتاب‌‌نیوز :

 از میان ۳۳ کنسرتی که در آخرین ماه سال برگزار می‌شود؛ سهم تهران ۳۱ اجرا و سهم کیش اجرای ساعت یک بامداد محمد علیزاده است تا سایر شهرستان ها بدون دیدن کنسرت خود را برای رسیدن سال ۹۶ آماده کنند.

از دوشنبه دوم اسفند تا پایان سال 10 کنسرت پاپ، هشت کنسرت تلفیقی و نواحی، هشت کنسرت کلاسیک، چهار کنسرت سنتی و سه کنسرت بانوان برگزار خواهد شد.

از میان این 33 اجرا تنها یک کنسرت خارج از تهران اجرا می‌شود و آن هم محمد علیزاده است که در کیش روی صحنه می‌رود. در آخرین ماه سال 95 شهرستانی‌ها سهمی از کنسرت‌های موسیقی ندارند.  

از میان این 33 کنسرت، پنج کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، شش کنسرت در فرهنگسرای نیاوران، 9 کنسرت در تالار وحدت، سه کنسرت در اریکه ایرانیان، دو کنسرت در برج آزادی، دو کنسرت در برج میلاد، دو کنسرت در حوزه هنری، دو کنسرت در تماشاخانه تئاتر مستقل تهران، یک کنسرت در دانشگاه تهران و یک کنسرت در کیش برگزار می‌شود که در این میان سهم تالار وحدت از دیگر سالن‌ها بیشتر است.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید نگاهی است به 33 کنسرتی که در آخرین ماه از سال 95 در تهران و کیش برگزار می‌شود تا شهرستانی‌ها بدون دیدن کنسرت خود را برای رسیدن سال 96 آماده کنند.

کنسرت‌های پاپ

محسن یگانه

محسن یگانه روز سه‌شنبه سوم اسفند در دو نوبت 18:30 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت کنسرت این خواننده پاپ که تمام یا اصطلاحا sold out هم شده، بین 40 تا 130 هزار تومان است.

مانی رهنما

مانی رهنما خواننده کهنه‌کار پاپ روز پنجشنبه پنجم اسفند در یک نوبت ساعت 20 با قیمت بلیت 90 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. در این اجرا با عنوان «شب گل و صدا»، صبا راد (همخوان) و رضا تاجبخش (نوازنده پیانو)، مانی رهنما را همراهی می‌کنند.

رهنما در سال 77 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. او همان سال آلبوم «مرسدس» و سال بعد آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و با اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر کرد که آهنگ «پرنده» از قطعات شناخته شده آن است.

حامد همایون

کنسرت حامد همایون پنجشنبه پنجم و جمعه ششم اسفند هر روز در دو نوبت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. همایون دی ماه سال جاری اولین آلبوم رسمی خود را با نام «دوباره عشق» روانه بازار کرد.

محمد علیزاده

محمد علیزاده روز جمعه ششم اسفند ساعت 1 بامداد در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت او بین 65 تا 100 هزار تومان است. علیزاده قرار است در این کنسرت قطعاتی از جدیدترین آلبوم خود با عنوان «گفتم نرو» را بخواند که دی ماه سال جاری منتشر شد.

حمید حامی

حمید حامی روز شنبه هفتم و یکشنبه هشتم اسفند، هر روز در یک نوبت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. حامی پیش از این گفته بود در این کنسرت بیشتر بر بازخوانی قطعات آلبوم «دو نیمه رویا» تاکید خواهد کرد.

امیرعلی بهادری

امیرعلی بهادری روز پنجشنبه 19 اسفند ساعت 22 در اریکه ایرانیان روی صحنه می‌رود. این خواننده که یک سال پیش اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «سلام ساده» را روانه بازار موسیقی کرد، در آخرین روزهای سال 95 برای اولین بار به اجرای زنده خواهد پرداخت. در حال حاضر بلیت‌فروشی کنسرت این خواننده پاپ در سایتی که آن را بر عهده داشته غیرفعال شده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار روز جمعه 20 اسفند در دو نوبت 18:45 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت این کنسرت از 40 تا 140 هزار تومان است.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما در اواخر دهه 70 وارد عرصه موسیقی شد و ضمن نوازندگی در گروه آریان، گروه‌های دارکوب و ریزار را راه‌اندازی کرد و به همراه گروه ریزار در چند کنسرت به عنوان سرپرست روی صحنه رفت.

او از سال 92 فعالیت‌ خود را به عنوان خواننده آغاز کرد و تا کنون حدود 10 تک آهنگ منتشر کرده است. اولین کنسرت رسمی گلزار 29 دی در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی روز شنبه 21 اسفند در دو نوبت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت او که جزو شادترین کنسرت‌های پاپ به شمار می‌آید بین 45 تا 140 هزار تومان است.

نیما علامه

نیما علامه روز یکشنبه 22 اسفند ساعت 21:30 در سالن اریکه ایرانیان واقع در مجتمع تجاری اداری پالادیوم روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین 50 تا 120 هزار تومان است. اولین آلبوم رسمی نیما علامه با عنوان «مبارکم باشه» 13 بهمن منتشر شد.

احسان خواجه‌امیری

احسان خواجه‌امیری یکشنبه 22 و دوشنبه 23 اسفند، هر روز در دو نوبت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت کنسرت خواجه‌امیری بین 45 تا 140 هزار تومان است.   

                                                                  
موسیقی تلفیقی و نواحی

میلاد درخشانی

میلاد درخشانی که در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هم حضور داشت جمعه بیستم اسفند در یک نوبت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت کنسرت او بین 30 تا 90 هزار تومان است.

درخشانی اصولا خود را در قالب یک ژانر موسیقی محدود نمی‌کند و تاکنون از او آثار مختلفی در قالب تکنوازی، موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی پاپ و... منتشر شده است. او که در حال حاضر در تدارک تولید آلبوم باکلام خود است، از اجرای چند قطعه بی‌کلام به همراه برادرش پدرام درخشانی در کنسرت بیستم اسفند خبر داد. میلاد درخشانی همچنین در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «اشارات نظر» به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را اجرا خواهد کرد.

گروه کالیبر

گروه متال کالیبر در کنسرت بیست‌و‌سوم اسفند خود که ساعت 20 در برج آزادی برگزار می‌شود به اجرای قطعات اینسترومنتال (موسیقی بی‌کلام) خود و بازنوازی قطعات گروه‌های به نام جهان خواهد پرداخت. قیمت بلیت کنسرت گروه کالیبر 60 هزار تومان است.

در این اجرا حمید صالح (نوازنده لید گیتار)، میلاد سرآبادانی (نوازنده ریتم گیتار)، میثم رحمانی (نوازنده باس گیتار) و آرتا ایجادی مقصودی (نوازنده درامز) کالیبر را همراهی خواهند کرد.

گروه دنگ‌شو

دنگ‌شو پنج‌شنبه 26 اسفند ساعت 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت گروه دنگ‌شو بین 35 تا 130 هزار تومان است. گروه دنگ‌شو، آخرین کنسرت سال جاری خود را با خوانندگی میلاد باقری و طاها پارسا اجرا می‌کند.

گروه آرتامن

گروه آرتامن پنج‌شنبه 26 اسفند ساعت 19:30 در برج آزادی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت 65 هزار تومان است.

پویا شیت‌ره (نوازنده درام)، پدرام شیت‌ره (نوازنده لید گیتار)، علی کریمی و صادق علی‌جانی (نوازنده ریتم گیتار) و سهراب علی‌جانی (نوازنده باس گیتار) در این اجرا حضور خواهند داشت. این گروه به اجرای قطعاتی از بندهای موسیقی مطرح جهان می‌پردازد.

تجربه صدا و تندر

در دهمین تجربه «شب شنبه‌ها» که توسط رضا دادویی برگزار می‌شود، گروه تندر با حضور اردوان انزابی‌پور (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، محمد برزیده (نوازنده گیتار الکتریک، هارمونیکا و همخوان)، بیتا صادقی (نوازنده گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (نوازنده گیتار باس) و آیدین انزابی پور (نوازنده درامز) به اجرای برنامه می‌پردازد.

این کنسرت روز شنبه هفتم اسفند ساعت 19:30 با بهای بلیت 50 و 60 هزار تومان در تماشاخانه تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.

تجربه ساز و سماع

در همین شب و در یازدهمین تجربه «شب شنبه‌ها»، گروه رابو به آهنگسازی و خوانندگی محمد مبصریان با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «ساز و سماع»، گوشه‌ای از آیین سماع را همراه با موسیقی تلفیقی اجرا می‌کند.

این برنامه ساعت 22 با قیمت بلیت 50 و 60 هزار تومان در تماشاخانه تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.

مبصریان پیش از این در مورد این کنسرت گفته بود: «آن‌چه در کنسرت «ساز و سماع» برای مخاطبان اجرا می‌شود موسیقی تلفیقی است. به لحاظ موسیقایی و فلسفه، اجرا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به سهم خود به معرفی ابیاتی از ادبیات کلاسیک ایران به ویژه حافظ و مولوی بپردازد.»

در این کنسرت داود قنبری (نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای)، امیر فرزانه (نوازنده فلوت)، آمیتیس ایوانی (نوازنده گیتار آکوستیک)، رضا علی نوری (نوازنده تنبور)، امین نجف‌زاده (نوازنده پرکاشن)، احمد جواهری (نوازنده ویلن)، عارف ایوانی (نوازنده درام)، محمدحسین سخانش (نوازنده گیتار الکتریک)، محمد اسدی (نوازنده گیتار باس)، آذین کریمی‌راد (دکلمه)، نوید سیادت، آصف جاودان‌فر و علیرضا مرادزاد (سماع‌گر) اعضای گروه رابو را تشکیل می‌دهند.

علی زندوکیلی

علی زندوکیلی 23 اسفند در دو نوبت 18:30 و 21:30 در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

گروه دنیز (موسیقی آذربایجانی)

گروه دنیز به خوانندگی و سرپرستی علیرضا آرام‌جان روز جمعه 13 اسفند ساعت 18:30 به مدت دو ساعت در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت. بهای بلیت این کنسرت بین 45 تا 70 هزار تومان است.

این کنسرت با حضور مهرداد محمودی (نوازنده پیانو)،  قربان قناهی (نوازنده گارمان)، فرامرز جوادی (نوازنده گیتار)، فرهاد فرجلی (نوازنده تار)، محمد نورزاده (نوازنده بالابان)، راحم پیفون (نوازنده کمانچه)، عباس رسول‌زاده (آواز موغام)، فرهاد صفی‌پور (نوازنده ناقاره)، حسن ملک‌زاده (نوازنده قوشاناقاره) و سعید مجازی (نوازنده کاخن و دیجیریدو) اجرا می شود.

                                                                       
                                                                           موسیقی سنتی

گروه شبروان

عنوان کنسرت گروه شبروان «ای وطن» است و اعضای آن عبارتند از؛ بهروز افشار (خواننده)، نازنین ساوه و فاطمه حیدری‌فر (همخوان‌ها)، اسماعیل صفری (نوازنده سنتور)، غلامرضا صدرالدینی (نوازنده تنبک)، آرش کاوسی (نوازنده تار)، فاطمه ریوند (نوازنده تار و تارباس)، محمد جوزی (نوازنده عود)، حامد مردانی مهرآباد (نوازنده نی)، فائق نوری و نوید جمالی پورنوکنده (نوازنده کمانچه). 

کنسرت «ای وطن» از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آن شامل تکنوازی و دو نوازی اعضا گروه در سه نوبت کوتاه خواهد بود و بخش دوم نیز در مایه دشتی، بیات ترک و ابوعطا است. گروه  موسیقی شبروان در کنسرت پیش رو به یاد استادان وزیری، صبا و پرویز ایرانپور تصانیفی را نیز اجرا می‌کند.

گروه شبروان به سرپرستی آرش کاوسی روز دوشنبه دوم اسفند ساعت 20 با قیمت بلیتی بین 40 تا 50 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

محمد معتمدی

محمد معتمدی چهارشنبه چهارم و پنجشنبه پنجم اسفند هر روز در یک نوبت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. عنوان کنسرت معتمدی که در قالب تور برگزار خواهد شد «کویر» است.

گروه نی کوبه

گروه نی کوبه روز دوشنبه نهم اسفند ساعت 20 با قیمت بلیت 40 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. بلیت این کنسرت تمام یا اصطلاحا  sold out  شده است. سرپرست  این گروه ابوالفضل محمدقلی و تنظیم‌کننده آن ایثار یاور است.

در این گروه ابوالفضل محمدقلی، علی مهام، امیرحسن فولادپنجه، مهدی منبتی، شکیبا سیاحی، المیرا کلانتری، ژیلا یعقوبی، آوین فخری نیان، امیرشاهین ورشوچی، دنیا غلامی، نسیم فراهانی، یحیی منشی، بابک کاوه، فریبا ایزدیار، مهسا علی بخشی، نسرین زرگرزاده، آرزو بابازاده، سمانه آریان آرا و محیا حافظی نوازندگان سازهای کوبه‌ای هستند. 

پرستو احمدپور، مریم یادگار، نرگس محمدی، سوسن اسدیان، نسیم زرگرزاده، مهدی ذکایی، مهدی منبتی، ابوالفضل محمدقلی و یحیی منشی نیز به عنوان هم‌خوان حضور دارند و مجید حسینی، فرزاد اسماعیلی، سینا بهرام بیگی، مهدی ذکایی، میترا علیزاده، کتایون شیروانی و اشرف صفوی نی می‌نوازند.

گروه دف نوازان جم و ارکستر مجلسی جم

گروه دف نوازان جم با همراهی ارکستر مجلسی جم روز پنجشنبه 19 اسفند ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین 50 تا 120 هزار تومان است.

کنسرت گروه دف نوازان جم و ارکستر مجلسی جم به رهبری رضا دربندی و خوانندگی هژیر مهرافروز اجرا می‌شود. در این کنسرت، مایسترِ دف نوازان افشین خلج، زانیار حسامی و پیمان سیمانی، سرنا‌نواز احسان عبدی‌پور، ارکستر مایستر آرش جامع، سرپرست گروه سنتی فرشاد رستمی و مدیر گروه ئاسو نادری هستند.

                                                               
موسیقی کلاسیک  

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری روز دوشنبه دوم اسفند ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

فریدون شهبازیان پیش از این درمورد این اجرا گفته بود در این برنامه، قسمتی از قطعاتی را که در کنسرت‌های قبل اجرا کرده‌اند به همراه چند قطعه جدید آماده خواهند کرد. در این برنامه چند قطعه از ساخته‌های استاد دهلوی از جمله «سرود گل» و «کنسرتینو برای سنتور و ارکستر» و همچنین دو قطعه از ساخته‌های شهبازیان با نام پرلود «گریز» و پرلود «پرهیز عاشقانه» اجرا خواهد شد. قیمت بلیت کنسرت ارکستر ملی بین 45 تا 100 هزار تومان است.

رسیتال (تک خوانی) آواز کلاسیک

کنسرت رسیتال آواز کلاسیک روز چهارشنبه چهارم اسفند ساعت 20:30 با بهای بلیت 60 هزار تومان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. حمید خسروشاهی (خواننده باس) و یزدان یکرنگیان (نوازنده پیانو) در این اجرا روی صحنه خواهند رفت و به اجرای قطعاتی از شوبرت، برامس، شومان و پولانک می‌پردازند.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روز جمعه ششم اسفند ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت ارکستر سمفونیک تهران بین 45 تا 100 هزار تومان است.

این برنامه در دو بخش اجرا می‌شود. در بخش اول اُورتور (پیش نوا) «عروسی فیگارو» اثر ولفگانگ آمادئوس موتسارت و کنسرتو ابوا در دوماژور اثر ژوزف هایدن با سولیستی آرمین قیطاسی در سه بخش «آلگرو اسپری توسو»، «آندانته» و «روندو آلگرتو» برگزار می‌شود. در بخش دوم سوئیت سمفونی «شهرزاد» اثر نیکلاس ریمسکی کرساکف شامل «دریا و کشتی سندباد»، «‌داستان شاهزاده قلندر»، «شاهزاده‌های جوان» و «جشن در بغداد» اجرا خواهد شد.

فریدون ناصحی

فریدون ناصحی روز جمعه ششم اسفند ساعت 20 با رسیتال (تکنوازی) پیانو روی صحنه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

عنوان این کنسرت «شبِ فرانتس لیست» است. فرانتس لیست این نوازنده پیانو و آهنگساز مشهور مجارستانی در دهه 1840 میلادی با اجراهای شگفت خود  اروپایی‌های دوستدار موسیقی را از پاریس تا مسکو مبهوت کرد. فریدون ناصحی شامگاه ششم اسفند با قیمت بلیت 60 هزار تومان قطعاتی از این نابغه موسیقی را اجرا خواهد کرد.

کنسرت رسیتال (تک نوازی) فلوت و پیانو

آذین موحد نوازنده فلوت و آرپینه ایسرائیلیان نوازنده پیانو روز چهارشنبه 18 اسفند ساعت 19 با بهای بلیت 60 هزار تومان در تالار شهید آوینی دانشگاه تهران در قالب رسیتال (تک نوازی) فلوت و پیانو روی صحنه می‌روند.

موحد و ایسرائیلیان در این کنسرت به اجرای آثاری از اسکارلاتی، ‌دوتیو، شومان و سزار فرانک می‌پردازند. تالار شهید آوینی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران قرار دارد.

شاهین آرین

روز پنجشنبه 19 اسفند ساعت 21:30 شاهین آرین در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. شاهین آرین از سال 79 در حوزه موسیقی آغاز به کار کرد و چند سال پیش اولین کنسرت خود را در برج میلاد روی صحنه برد. این اولین اجرای او با سازهای کلاسیک در تالار وحدت است.

آرین پیش از این در مورد جزئیات این اجرا گفته بود: «روز نوزدهم اسفند، 20 قطعه با تم‌های ملی، عاشقانه و ... را روی صحنه اجرا می‌کنیم. ارکستر سی و دو نفره‌ای به رهبری فربد یزدان‌فر نیز من را در این اجرا همراهی می‌کنند.»

او همچنین در مورد شیوه انتخاب قطعات توضیح داده بود: «سعی کردم تعدادی از قطعاتی را که در 15 سال گذشته در مناسبت‌های مختلف و در رادیو و تلویزیون اجرا کرده بودم و تمی آرام، عاشقانه یا ملی و ارزشی داشتند انتخاب کنم.»

ارکستر آریا بانگ

این ارکستر که از بهمن سال گذشته تشکیل شد و از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرد، قصد دارد نخستین اجرای خود را بیستم اسفند روی صحنه ببرد. امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد.

سازبندی ارکستر «آریابانگ» از سازهای موسیقی کلاسیک، سازهای بادی و سازهای موسیقی پاپ تشکیل شده است. این ارکستر در کنسرت پیش رو، قطعاتی از موسیقی لاتین، جز، راک، پاپ، موسیقی فیلم و موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند.

تنظیم آثار را امین سالمی، بهنام شهرکی، شایان اموری و پدرام شهرکی انجام داده‌اند. محمدرضا قراتپه و امید همدانی هم خوانندگان این ارکستر هستند.

کنسرت ارکستر «آریابانگ» (آئولوس) روز جمعه 20 اسفند در دو نوبت 18 و 21 با قیمت بلیتی بین 45 تا 120 هزار تومان در سالن اریکه ایرانیان برگزار می شود.

ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر ایستگاه

ناصر چشم آذر چهارشنبه 25 و پنج شنبه 26 اسفند، هر روز در یک نوبت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود. قیمت بلیت این کنسرت بین 50 تا 130 هزار تومان است.

این آهنگساز سرشناس گلچینی از قطعات خاطره انگیزش را که شامل آثار بدون کلام، با کلام و موسیقی فیلم می‌شود اجرا می‌کند.                                                                  

موسیقی بانوان

گروه ئاسو

کنسرت آنسامبل (هم نوازی) ئاسو روز یکشنبه هشتم اسفند ساعت 20 با قیمت بلیت 70 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

آنسامبل ئاسو به سرپرستی ئاسو نادری نوازنده باسابقه دف، حدودا یک سالی است که تشکیل شده و در عرصه موسیقی بانوان فعالیت می‌کند. این گروه در تاریخ 24 تیر اولین کنسرت رسمی خود را بر اساس رپرتواری شامل قطعات ماندگار موسیقی نواحی در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد و اکنون درصدد آماده‌شدن برای دومین کنسرت رسمی خود است.

خواننده این گروه مریم خانه‌‎ساز است و مینو اصحابی، نازنین قاسمی، مهسا لواسانی‌دانا، مژگان حسینی، آذین ملک‌زاده، پریسا اینانلو و سارا احمدیان به عنوان نوازنده این گروه را همراهی می‌کنند.

گروه ستاره قطبی

 این گروه که اجرای آن تنها برای بانوان است پنجشنبه پنجم اسفند ساعت 14:30 به سرپرستی بهار ایلچی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این کنسرت به چند زبان و توسط چند خواننده برگزار می‌شود و پوریا پیرزاده تنظیم کننده قطعات آن است.

مهشید مولایی خواننده زبان هندی، شقایق طهماسبی خواننده زبان فارسی، پریسا دلفانی خواننده زبان فارسی و آذری، کیانا کرمانیان خواننده زبان انگلیسی و فرانسه و ماری روت باتوآ خواننده زبان انگلیسی و فرانسه، پنج خواننده این گروه هستند. قیمت بلیت کنسرت گروه ستاره قطبی بین 40 تا 110 هزار تومان است.

گروه آواز ملل و شیفتگان دل



اپرت نمایشی گروه آواز ملل و شیفتگان دل روز پنج شنبه 19 اسفند ساعت 14:30 در تالار وحدت برگزار می شود. قیمت بلیت این کنسرت بین 30 تا 70 هزار تومان است. 
گروه نمایشی شیفتگان دل به سرپرستی هایده کیشی‌پور با همکاری گروه موسیقی آواز ملل به سرپرستی شهلا میلانی یکی از جذاب‌ترین داستان‌های عاشقانه آذربایجان را با نام «آرشین مال آلان» روی صحنه می برند.

منبع: حبر انلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین