کد خبر: ۴۳۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

واکنش فدراسیون اسکی به ماندن یک ملی‌پوش در فنلاند

فدراسیون اسکی در واکنش به ترک اردوی تیم ملی از سوی یکی از اسکی بازان اعلام کرد: منتظریم ببینیم "مقدید" تا روز پایانی به اردو بر می‌گردد یا نه.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، دیروز خبرهایی مبنی بر عدم بازگشت علیرضا مقدید اسکی باز ملی پوش تیم ملی صحرانوردی که برای حضور در مسابقات جهانی در فنلاند حاضر بود به گوش رسید. پس از اعلام این خبر از سوی خبرگزاری‌ها و منابع خبری، فدراسیون اسکی واکنش نشان داد.

منابع آگاه در فدراسیون اعلام کرده‌اند وی هنوز پس از ترک هم تیمی‌هایش در فرودگاه مبدا به اردو بازنگشته است و همچنان از او بی‌خبرند.

پس از پرس و جوهای فراوان در نهایت فدراسیون اسکی در واکنشی، اعلام کرد: علیرضا مقدید بدون اجازه از اردو خارج شده است. پیش از خروج هم وی عکس‌هایی نامناسب در صفحه اینستاگرام خود قرار داده که مورد تذکر از سوی مصطفی میرهاشمی سرپرست تیم و همچنین رییس فدراسیون قرار گرفت. مصطفی میرهاشمی و سیدستار صید برای حضور در مسابقه فینال هنوز در فنلاند هستند و منتظریم ببینیم مقدید تا روز پایانی به اردو بر می‌گردد یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
3
دمت گرم که اردو این افرادخرافه پرست ونژادپرست را رها کردی ورفتی درودبرتو انشالاه تو اون کشوری که به مردم احترام میگذارن وارزش میگزارن موفق باشی ....ازاین کشورجهان سوم رفتی تابا ارامش مابقی عمرت راسپری کنی.... تنها کشوری که به گذشته اش که نگاه کنی فکر میکنی اینده است ...وای
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین