کد خبر: ۴۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
هفته بیست و ششم لیگ آزادگان؛

صعود شاگردان مایلی‌کهن به رده دوم با شکست تیم پیروانی

ملوان با پیروزی بر فجرسپاسی به رده دوم جدول لیگ یک صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و ششم لیگ آزادگان، دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و فجر سپاسی که به ترتیب محمد مایلی کهن و غلامحسین صعود شاگردان مایلی‌کهن به رده دوم با شکست تیم پیروانیپیروانی را روی نیمکت خود دارند با پیروزی یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

در این دیدار احمد آهی توانست در همان ابتدای دیدار و در دقیقه ۵ از روی یک ضربه شروع مجدد، دروازه فجرسپاسی را باز کند. در ادامه بازی هم فجری‌ها حملاتی روی دروازه ملوان داشتند که به نتیجه نرسید تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

با این نتیجه ملوان بندرانزلی از تساوی های رقیبان بالانشینش استفاده کرد و با ۴۶ امتیاز و دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده سومی گل گهر سیرجان در جایگاه دوم قرار گرفت. فجرسپاسی هم همچنان با ۲۰ امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی ماند.

در بازی دیگر امروز، خیبر خرم آباد میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار همانند بازی ملوان و فجر، یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. در این بازی مهدی عبدی توانست در دقیقه ۳۵ تک گل شاگردان داوود حق دوست را وارد دروازه بازیکنان محمود فکری در تیم نفت مسجد سلیمان بکند.

به گزارش ایسنا، با این نتیجه خیبر خرم آباد ۲۹ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد و نفت مسجد سلیمان هم با ۲۴ امتیاز در همان رده پانزدهم باقی ماند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین