کد خبر: ۴۳۰۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

داوطلبان انتخابات مجلس در غرب هرمزگان به 18 نفر رسید

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان که از صبح 8 اسفند آغازشده بود، در پنجمین روز تعداد داوطلبین ثبت‌نامی‌اش به 18 نفر افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
در پنجمین روز از نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان، آقایان ابراهیم سالمی، احمد دهقان و کاظم خورشیدی برای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم با حضور در ستاد انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نام‌نویسی کردند.

پیش از این خالد زمزم نژاد، عبدالسلیم محمدی، سید محمد نور موسوی، عبدالله رحیمی، موسی زارعی، علی‌اکبر ارجمندمنش و غلامحسین زارعی با حضور در ستاد انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نام‌نویسی کردند.

همچنین سهراب اشرفی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و مجید منصوری بیدکانی از حوزه انتخابیه لنجان استان اصفهان برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین حجت‌الله دمیاد، علی عباس نصرالهی و امیر عادل طاهر خانی روز گذشته و محمدحسن نیا، مسعود هوشمند و  یعقوب محمد نیا امروز برای انتخابات میان‌دوره‌ای در غرب هرمزگان در وزارت کشور ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت نام‌نویسی داوطلبان از 8 تا 14اسفند به مدت هفت روز در ساعات اداری در فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور است. اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه و سلامت جسمانی در حد برخورداری از نعمت شنوایی، بینایی و گویایی را از شروط نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس است.

تنها افرادی که در دوره قبل در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان و بستک رأی داده‌اند و یا مهر انتخابات مجلس دهم در شناسنامه آن‌ها ثبت‌نشده است می‌توانند در این انتخابات رأی دهند. حوزه انتخابیه بندرلنگه، پارسیان و بستک یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین