کد خبر: ۴۳۱۳۸۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
تکذیب مطالب منتشره در کانال‌های تلگرامی به نقل از جهانگیری

ذوق‌زدگی دلواپسان از یک دروغ‌ خودساخته تلگرامی علیه دولت روحانی/دستور معاون رئیس‌جمهور به وزیر اطلاعات

این رسانه‌ها محتوای یک خبر سراسر دروغ را دلیلی بر اختلاف اصلاح‌طلبان با دولت روحانی دانسته و نتیجه‌‌گیری کرده‌‌اند که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 آن‌ها از روحانی حمایت نخواهند کرد. در واقع آن‌ها آرزوی خود مبنی بر عدم حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی را سعی می‌کنند به مخاطب القاء کنند، حال آنکه در واقعیت این‌گونه نیست و چهره‌های مطرح اصلاح‌طلب همواره بر حمایت از روحانی در انتخابات آتی تاکید کرده‌‌‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- بدنبال انتشار خبری سراسر کذب در برخی از کانال‌های تلگرامی از جمله کانال‌هایی موسوم به "کانال تلگرامی سایبری عمار و کانال تلگرامی نه ده" با عنوان " جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" و بازنشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معاون اول رییس‌جمهور ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس‌جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، نکته جالب اینکه خبرگزاری اصولگرای تسنیم نیز خبر منتشر شده در این کانال‌‌های تلگرامی را بازنشر و این خبر کذب را بهانه‌ای برای حمله به دولت قرار داده است. این خبرگزاری دلواپس خوشحال از اینکه بهانه‌ای برای تخریب دولت پیدا کرده، در گزارشی با عنوان "تبعات تایید اظهارات منتسب به جهانگیری علیه روحانی چیست؟/ ریشه آمارهای عجیب و غریب دولت کشف شد؟"، آسمان و ریسمان بهم بافته و به‌زعم خودش نتیجه‌گیری کرده که رئیس‌جمهور "با آمارها سر و کار مستقیم ندارد" و "او... روی کاغذ‌نوشته‌ها وضعیت کشور را تصور می‌کند". 

ذوق‌زدگی دلواپسان از یک شایعه‌ خودساخته تلگرامی/دستور معاون رئیس‌جمهور به وزیر اطلاعات

نکته دیگر در ذوق‌زدگی این خبرگزاری و رسانه‌های همسو این است که آن‌ها محتوای یک خبر سراسر دروغ را دلیلی بر اختلاف اصلاح‌طلبان با دولت روحانی دانسته و نتیجه‌‌گیری کرده‌‌اند که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 آن‌ها از روحانی حمایت نخواهند کرد. در واقع آن‌ها آرزوی خود مبنی بر عدم حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی و اختلاف در کابینه را سعی می‌کنند به مخاطب القاء کنند، حال‌آنکه در واقعیت این‌گونه نیست و چهره‌های مطرح اصلاح‌طلب همواره بر حمایت از روحانی در انتخابات آتی تاکید کرده‌‌‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در دستور خود به وزیر اطلاعات ضمن بیان اینکه "تمام مطالبی که به اینجانب نسبت داده شده سراسر کذب می‌باشد"، تاکید کرده است: "لطفاً‌ نسبت به شناسائی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، انجام دهید و نتیجه را اعلام کند./رونوشت: جناب آقای جعفری دولت‌آبادی، دادستان محترم تهران جهت اطلاع"

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نیز در همین‌باره نوشته است که اخیرا مخالفان دولت به راه‌اندازی عملیات و جنگ روانی گسترده علیه دولت اقدام کرده‌اند که برای آگاهی بیشتر مردم شریف و هوشمند ایران به برخی از نکات قابل اهمیت در این باب اشاره می‌شود:

1-زیر سوال بردن و نفی دستاوردهای ارزشمند داخلی و خارجی دولت با توسل به انواع شیوه های غیراخلاقی همچون جعل و انتشار گسترده اخبار کذب در دستور کار برخی از رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

2- نگاهی اجمالی به سخنرانی‌ها و عملکرد معاون اول محترم رئیس جمهور بیانگر دغدغه و توجه ویژه ایشان به حفظ یکپارچگی و کمک به ارتقاء سطح کارآمدی دولت است ضمن آنکه روابط کم نظیر و صمیمانه معاون اول محترم با رئیس محترم جمهوری بر کسی پوشیده نیست.

3- معاون اول محترم رئیس‌جمهور در دولت تدبیر و امید تاکنون درهیچ جلسه حزبی شرکت نکرده و همچون ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و نظام به ویژه مشکلات اقتصادی از طریق اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نموده اند.

4- بدون تردید این دست اقدامات ناشایست مصداق بارز عملیات روانی سازماندهی شده بوده و هدف اصلی آن ایجاد انشقاق و چند دستگی در ارکان نظام و هم جهت با سیاستها و خط تبلیغی دشمنان نظام اسلامی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه قابل ارزیابی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
3
8
اقای جهانگیری به عنوان اصلاح طلب قدیمی بگن انتقاد حق ملت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
6
17
درود بر روحانی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
4
16
ازاین اخبار زیاد پخش می شود .اصلاح طلبان باید به گونه ای کار کنند که بار دیگر کشور درون چاه ای هم مانندسال 84 نیفتند. جبران ان شاید غیر ممکن .وخسارت برای کشور بزرگ واقتصاد درحا ل خروج از رکود کشور روبه نابودی وتورم دوباره افسار گسیخته خواهد شدو......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
2
11
درآرزوی روزی که مردم آگاه فهیم وبامنطق ایران باانتخاب هوشیارانه خود باردیگر به انحصارطلبی افراطگری وتفرقه افکنی دربین مردم ایران پایان داده وکج اندیشان مغرضان وفرصت طلبان نتوانند صفوف بهم پیوسته مردم شریف ایران راخدشه دارکنندآنهاآینده کشورشان رافدای جناح بازیهای بی حاصل نمی کنندوبه کسانی که دربحرانی ترین حالت (ارزانی قیمت نفت-مشکلات بجامانده ازقبل-تحریم واموروابسته به آن)باانگیزه تمام و کمال کارکردندآبروی ازدست رفته ایران رابازگرداند ویک آرامش اقتصادی اجتماعی وسیاسی قابل قبولی(هرچند کافی نیست)بنیادکردنددرود می فرستندقطعاًانتخاب آنهامثل دوره قبل آقای روحانی دانشمند آگاه وموردتاییدرهبری نظام است
بیوک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
2
7
مطمئنا پشت پرده واقعیت هایی هم هست از قدیم گفتند ،تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
4
2
دلواپسان هم باور نمی کنند چون می دانند که اینها بازی سیاسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
1
برو بابا حالت خوشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
باز میخواهند........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین