کد خبر: ۴۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های داخلی

با وجود بارندگی‌های ساعات گذشته در نقاط مختلف کشور، اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه‌ها حاکی از آن است که پرواز در تمامی فرودگاه‌های بدون محدودیت جدی ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات ارائه شده از سوی فرودگاه مهرآباد از صبح امروز تقریبا تمامی پروازها به مقصد شهرهای مختلف کشور انجام شده و جز چند پرواز محدود به  مشهد که با تاخیرهای کوتاه مدت مواجه شده دیگر برنامه‌های پروازی بدون محدودیت پیگیری می‌شوند.

فرودگاه امام خمینی نیز که از صبح امروز با برف و باران رو به رو بوده اعلام کرده در حال حاضر هیچ مشکلی برای ادامه پروازها ندارد و باند این فرودگاه‌ها پذیرای پروازهای ورودی و خروجی است.

اطلاعات پرواز فرودگاه پرواز تبریز نشان می‌دهد تمامی پروازهای صبح امروز انجام شده و جز ثبت چند تاخیر دیگر برنامه‌های پروازی طبق روال عادی خود پیگیری می‌شوند. در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز با وجود تاخیر خوردن تعدادی از پروازها همچنان باند فرودگاه به روی پروازهای خروجی و ورودی باز است.

فرودگاه اهواز نیز با وجود مشکلاتی که برای این شهر به وجود آمده فعال است و چند برنامه پروازی برای این فرودگاه پیش‌بینی شده که در دستور کار هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین