کد خبر: ۴۳۱۸۲۷
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

سیلی معلم، دانش آموز دختر را روانه بیمارستان کرد +تصاویر

دختر دانش آموز کلاس سوم ابتدایی اهل روستای کرآباد از توابع شهرستان سروآباد نزدیک دو ماه پیش بر اثر تنبیه بدنی معلم دچار خونریزی از ناحیه بینی شد که بعد از گذشت 50 روز همچنان بینی این دختر دانش آموز خونریزی می کند.
آفتاب‌‌نیوز : زریوار خبر: نارین عزیزی دختر دانش آموز  کلاس سوم ابتدایی اهل روستای کرآباد از توابع شهرستان سروآباد که نزدیک دو ماه پیش مورد ضرب و شتم از سوی آموزگار خود ک. ف قرار گرفت کما کان بعد از گذشت بیش از 40 روز همچنان در راه بیمارستان است. تشخیصی دکتر معالج عمل جراحی نارین در بیمارستان مرکز استان یا کرمانشاه است.

کامل عزیزی پدر نارین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: وقتی دخترم سر کلاس از هم کلاسی های خود پاک کن خود را می خواهد با عکس العمل عجیب از سوی معلم مواجه می شود که ناگهان بر روی صورت نارین سیلی می زند.

تنبیه بدنی دانش آموز دختر
 
پدر نارین آه بلندی می کشد و ادامه می دهد: سر کار در مرغداری روستای رزاب بودم که زنگ زدند، گفتند دخترت حالش بد شده است باید منتقل کنید به بیمارستان وقتی رسیدم بالای سر نارین کلی خون ازش رفته بود همکلایش تعریف می کردند که معلم دوبار به صورت دختر سیلی زده است.. دختری که تا اون موقع خودم از گل نازک تر بهش نگفته بودم اما الان ...
 
کاک کامل ادامه داد: وقتی معلم به صورت دخترم نارین سیلی می زند بدون توجه به خونریزی و عدم انتقال او به مراکز درمانی به نارین می گوید برو صورتت رو بشور پس از چند بار شستشو بازهم خونریزی بند نمی یاد و معلم با گرفتن دماغ نارین به بالا باعث انتقال خون به داخل معده و روده ی دختر بچه ی 9 ساله می شود که در نهایت با مراجعه به بیمارستان لخته های خون را از داخل روده با آندوسکوپی تشخیص و درمان کردند اما بعد از انتقال نارین به منزل روز بعد با استفراق و خوریزی بینی مواجه شد.

پدر نارین گفت: وقتی نارین را به بیمارستان سروآباد و سپس به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل کردم حدود یک هفته در بیمارستان بوعلی به دلیل عفونت شدید روده و معده و انباشته شدن خون در این قسمت از بدن بستری بود.

 تنبیه بدنی دانش آموز دختر

کاک کامیل که صاحب دو دختر و یک پسر است با ابراز ناراحتی از این موضوع که من تا کنون هیچ وقت از گل نازک تر به بچه های خود نگفته ام و اینکه چرا باید شخصی که نام مقدس معلمی که شغل انبیاست با بد نام کردن نام معلم این بلا را سر دخترم بیاورد ادامه داد: وقتی دخترم را در بیمارستان آندوسکوپی کردند با توجه به اینکه من و خانمم از دردها و اذیت این آزمایش هراس داشتیم و وقتی نارین را بیهوش کردند هر دو گریه کردیم و با دلی آکنده از تالم و درد که چرا نباید در این مدت نه معلم و نه هیچ کدام از مسئولین آموزش و پرورش از وضعیت دخترم بی خبر باشند به قصد شکایت به دادگاه سروآباد رفتم.

پس از اینکه معلم نارین و خانواده اش متوجه شدند که شکایت کردم با موضع گیری های گاه و بیگاه خانواده ی معلم و خود او مواجه شدیم به این صورت که بعد از بازگشت از بیمارستان وقتی دخترم به مدرسه بازگشت و حالت سرگیجه داشته و برای دست و صورت شستن به سرویس بهداشتی مدرسه می رود خونریزی شدید می کند و وقتی موضوع سرگیجه و خونریزی را به معلم می گوید، بازهم نارین را به مرکز درمانی نمی رساند و خونریزی دخترم را باور نمی کنند تا اینکه معلم از یکی دو نفر از دانش آموزان می خواهد تا مطمئن شوند که واقعا نارین خوریزی بینی دارد یا نه؟! بعد از گزارش دانش آموزان از صحت ماجرال باور می کند.

تنبیه بدنی دانش آموز دختر
 
پدر نارین با ابراز تاسف از مدیریت آموزش و پرورش گفت: مسئولین آموزش و پرورش به خود اجازه ندادند که یکبار حال دخترم را جویا شوند وی با ناراحتی گفت: حتی برای دلخوشی نارین از وی عیادت نکردند و از دانش آموزی که بیش از 30 روز به مدرسه نرفته است احوالی نمی پرسند.

وی ادامه داد: این معلم حتی تاکنون از طرف مسئولین اداره آموزش و پرورش نیز تذکری دریافت نکرده چراکه چند روز پیش که خانم بنده نارین را به مدرسه بازمی گرداند هیچکدام از عوامل مدرسه و آموزش و پرورش از وضعیتش خبری نداشتند و سراغش را نگرفتند برای دریافت کارنامه اش به مدرسه مراجعه می کند معلمش رو به مادر نارین می گوید که دیدید هیچ کاری از پیش نبردید و ونتوانستید هیچ کاری بکنید با یک سیلی که من رو اخراج یا تنبیه نمی کنند.

نارین نیز که هم اکنون به خاطر پارگی مویرگ های بینی خود در بیمارستان مریوان بستری شده بود و تشخیص دکترها انتقال نارین به مراکز درمانی سنندج یا استان های دیگر جهت عمل جراحی و سوزاندن مویرگ های بینی و جلوگیری از خوریزی به داخل معدوه و روده نارین است. کامل پدر نارین، گفت: نارین را از بیمارستان بوعلی مریوان مرخص کردند و درصورت تامین هزینه های بیمارستان نارین را در بیمارستان های کرمانشاه بستری می کنم.

نارین دانش آموزان کلاس سه ابتدایی روستای کرآباد با تعریف و تایید ماجرا گفت: دیگر نمی خواهم به مدرسه بازگردم و هر وقت چشمم به این معلم می افتد حالم خراب می شود و حالت سرگجه و تهوع دارم.

او می گوید چرا باید به خاطر یک اشتباه که از سوی همکلاسی ام رخ داده بود و ممکن بود از هر دانش آموزی در سن من رخ بدهد این گونه تنبیه شوم و این همه خون از من برود و حتی یکبار هم معلم از من عذر خواهی نکرد. نارین از این ناراحت بود که معلم حرف هایش را در خصوص خونریزی بینی اش باور نمی کند.

مادر نارین هم که خیلی از این وضعیت ناراحت و غمگین است به خبرنگار ما گفت: در حین انجام آندوسکوپی جگرم آتش گرفت. من همیشه از آندوسکوپی می ترسیدم و آن را برای هیچ کسی حتی دشمنانم آرزو نمی کردم آن وقت باید مقابل چشمان خود شاهد آندسکوپی دخترم باشم.

مادر نارین می گوید چرا نباید مسئولین مدرسه و آموزش و پرورش سروآباد پیگیر حال دختر ما باشند و چرا نباید حتی یکبار هم به ما زنگ بزنند آیا این قانون آموزش و پرورش درست است که یک محصل(دانش آموز) را این گونه به حال خود رها کنند؟ این واقعا بدور از انصاف است!

سایت زریوار خبر با هدف مشخص شدن این موضوع به دفتر حراست آموزش و پرورش شهرستان سروآباد مراجعه کرد و خواستار پیگیری این موضوع و اعلام نظر آموزش و پرورش در این خصوص شد اما با گذشت بیش از چند روز مسئولین آموزش و پرورش سروآباد از ارائه گزارش و علت واقعی حادثه و همچنین از اقدامات آموزش و پرورش در خصوص این دختر دانش آموز و معلم خاطی هیچ اظهار نظری نکرده اند.

سایت زریوار خبر از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان انتظار دارند جهت بررسی وضعیت این دختر دانش آموز و معلم مورد نظر تحقیق و جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است مطابق ماده 77 آئين نامه انضباطی مدارس٬» اعمال هرگونه تنبيه از قبيل اهانت٬ تنبيه بدنی و تعيين تکاليف درسی جهت تنبيه ممنوع است» اما برای برخورد با تخلفات احتمالی دانش آموزان٬ قانون سلسله مراتبی را بر اساس اصول تربيتی تعيين کرده است که برای تنبيه دانش آموزان باید به آن توجه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
11
43
متاسفانه دو صنف در کشور ما از پر مدعا ترین ها هستند ، یکی معلمی و دیگری پزشکی است. البته بر خی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
حتما شما پزشکی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
که دقیقا کم منفعت ترین اصناف نیز میباشند؛معلمان که نتیجه تعلیم و تربیت آنها شده است این نسل طغیانگر و هنجارشکن و پزشکان هم که دست آخر کلیه بیمار را بجای کیست از بدن وی خارج میکنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
6
54
خواهشمندیم بصورت قاطع و سریع با این معلم وحشی برخورد جدی صورت گیرد . چون اینگونه معلم ها باعث میشود که ما از حضور فرزندانمان در مدرسه دائما نگران و دلشوره داشته باشیم .
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
5
45
تف به شرف این معلم و مدیر مدرسه و مسولان آموزش و پرورش


آقای وزیر لطفا رسیدگی کنید. خدایی هم هست باید روزی پاسخگو بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
4
49
هر اراذل و اوباشی لایق عنوان معلم نیست! نارین اگر بچه من بود مدرسه رو با دندونام شخم میزدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
2
36
دیدید هیچ کاری از پیش نبردید و ونتوانستید هیچ کاری بکنید با یک سیلی که من رو اخراج یا تنبیه نمی کنند.
برای عبرت دیکران انفصال از شغل دولتی ومعلمی و کارهای مرتبط به رویاروی با دیکران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
37
چه کسی این روان پریش رو به استخدام آموزش و پرورش دراورده ؟؟ چرا برخورد جدی با این دسته از باصطلاح معلمها نمیشه ؟؟؟ تعداد این دیوانه ها داره روز به روز بیشتر میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
1
22
چند روز قبل به یک قصابی گفتم از این گوشت توی و یترین نیم کیلو بده گفت نیم کیلو نمیشه گفتم اخرین خرید هم است گفت ...... گفتم ....... توهین کرد .
هنوز شغل های ازاد با تصور ملک خودم مال خودم مشتری هرکه باشد. معلم رفتگر مهندس پروژه ملی قاضی راننده پزشک پرستار .... . تاثیر سو رفتار مثل موج روی کره زمین میچرخد .در فیزیک اثبات شده ، حرکت یک بال پروانه دراین سوی اسیا ممکن است یک سونامی در ساحل اروپا شود و برعکس . این فرمول به رفتار انسان هم قابل تعمیم است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
5
0
تکرار عبارت کامنت با پرچم غیر ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
5
وقتی کرامت مشتری خدمات خودمان را رعایت نمی کنیم .

مثل صدا و سیما سیلی فیزیکی نمی تواند ، اما برخی اوقات تا حد خیلی غیر مجاز ، خوراک دیداری و شنیداری ، مطابق با حقوق بیننده و شنونده به گوش و چشم و ذهن ،ازار می رساند .
حال حرکت معلم ساده تحلیل است ، رسانه ای شده ، غیر رسانه ای ها خالق کمک و مخلوق فکر کند .کم شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
1
5
سیلی معلم اگر بود زمزمه اموزش فلسفه از مهد کودک .
شبانه روز ارتباط فکری طفل گریز پا ، با اموزش دهنده قطع نمی شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
1
21
پدر این بچه باید به مراجع قضایی شکایت میکرد تا این مردک روانی بیشعورو بندازن زندان و مجبور بشه دیه بده و به غلط کردن بیفته .
ببینم اونموقع هم برمیگشت باد به غبغب بندازه وبگه دیدین زدم و کاری از پیش نبردین.
فرهنگی باز نشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
2
15
مشکل از آنجاست که درگزینش معلم دقت لازم نمیشه ودرایران بیشترمعلم هاازطریق نهضت سوادآموزی وشرکت هاجذب میشودکه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
9
12
پدر و مادر و این دانش آموز باید خودشان این معلم را قصاص کنند بدین معنی که میخواهند با ایشان صحبت کنند دو کشیدی محکم توسط پدر دختر که حسابی محکم باشه باید بخوابونه توی گوش این معلم روانی همین
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
با این نظرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
3
13
هرجع سريعتر اخراجش كنيد وحشي شده حقوقش رفته بالا ميليونها ليسانس بيكار داريم يك اعلاميه استخدام بزنند ميليون ليسانس مياد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
5
12
درایران با دیپلم معلم می شوند و همچنین پایین ترین رتبه های کنکور دبیری قبول می شوند .من تو دانشگاهی تحصیل کردم که دانشجوی دبیری می گرفت جالبه بدونید دانشجوهای مناطق محروم وغیر محروم محل خدمتتشون رو تهران تعیین می کردند و اون دانشجوهای گرامی با خوشحالی وصف ناپذیری ساکن تهران میشدند و روی ابرها سیر می کردن و دوستان من که ساکن تهران بودند محل خدمتشون میفتاد شهرستان و اونا انصراف می دادن و الان شغلی ندارن چون حاضر نبودن 8 سال برن استان گلستان و......خواستم بگم سیستم اموزش و پرورش پایه وساختارهای بسیار افتضاحی داره ودرست نمیشه هرگز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
کلا از صفر تا صد نظام گزینش آموزش عالی ظلم به متولدین تهران است!در کنکور سراسری تمام استانها بومی گزینی دارند الا تهران که نه تنها اولویت با بومیها نیست بلکه به داوطلبان مناطق محروم امتیازات ویژه ای نیز تعلق میگیرد!گناه من چیست که تهرانی هستم اما نمی توانم براحتی قبولی در دانشگاه های شهر خود را بچشم؟!؟
امید
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
16
14
دوستان عزیز عقد هاتون اینجا خالی نکنید.اگه عرضه کار پیدا کردن ندارید مربوط به بی عرضگی خودتونه.شما عرضه ندارید فرزنداتونو که یکی هم بیشتر نیست خونتون کنترل کنید.اون وقت با کلی مشکلات خونوادگی می فرستید مدرسه.انتظار دارید معلم معجزه کنه براتون.کمترین حقوق و دستمزد هم بهش می دید.اون موقع که توی خرم آباد یه دانش آموز با چاقو معلمشو کشت همتون لال بودین.تشریف ببرید توی ادارات که مثل ...........با ارباب روجوع برخورد می کنند البته اون جا هم از ترس لال می شید.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
خداخیرت بده که بالاخره یکی پیداشدکه به خوبی جواب اراجیف این بی سوادهاروبده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
2
11
معلمان وحشی، آبروی بقیه معلمان دلسوز رو برده اند. تو پیش دبستانی هم یه بیسوادش موهای دختر دلبندمو از پشت کشیده بود و باعث ترس و دلهره از رفتن به کلاسش شده بود. حیف نیست فارغ التحصیلان علوم تربیتی بیکار باشن و عده ای بیسواد بخوان بچه هامونو تعلیم بدن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
5
من کار این معلم را تقبیح می کنم چرا باید معلم دست روی بچه ها بلند کند اگر درس نخواندند به درک. اگر بی نظمی کردند اگر بی احترامی به معلم کردند بی توجه درس و وظیفه ات را انجام بده.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
5
4
در. جابی که قانون حقت را نمیدهد باید خودت قانونت را اجرا کنی و. ان تنبیه این معلم توسط پدر دانش آموز است تا درس عبرتی باشد براس سایر. معلم نما ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
1
6
نیروی انتظامی از آموزش پرورش هم بدتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
8
معلمى شغلى است كه بايد عاشقش باشى اگر عشق در اين شغل نباشد اين اتفاقات مى افتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
2
4
آموزش وپرورش نیست که یک روز بچه های مردم را میسوزانند یک روز کتک میزنند ویک روز هم منتظرکشته شدن بچه هاباشیم من اگرجای والدین این بچه ها باشم این معلم هارا ......................... والدین باید خودشان اقدام کنند تنبیه درمقابل تنبیه
دضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
1
5
تو این مملکت بهتره خودت طرف مقابل رو تنبیه کنی اگر کاری که کرده خوب بوده نباید ناراحت شود و اگر ناراحت شد می فهمد که کار خطا کرده و نباید تکرار کند
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
2
3
بي لياقتي مدير مدرسه راهنمائي كرآباد باعث اين عمل شنيع معلم شده است.بايد مدير مدرسه اخراج ورئيس آموزش وپرورش شهرستان سرو آباد نيز منفصل از خدمت شود.درسته معلم حق زدن بچه هارو نداره ولي لازمه تعليم وتربيت ، تنبيه شاگرد هم هست.منتها با آموزش صحيح و ايجاد وبرگزاري آشنائي با روشهاي نوين تربيتي در مدارس ميشه اين مسائل را كاهش داده وبه صفر رساند.
دضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
2
4
تو این مملکت بهتره خودت طرف مقابل رو تنبیه کنی اگر کاری که کرده خوب بوده نباید ناراحت شود و اگر ناراحت شد می فهمد که کار خطا کرده و نباید تکرار کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
آری؛متاسفانه همه جا بی قانونی حاکم است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
6
وقتی‌نیروی‌خرید‌خدماتی‌وشرکتی‌بدون‌آزمون‌از‌خیابون‌می‌گیرند‌نتیجه‌اش‌بهتر‌از‌این‌نمی‌شه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
4
3
به نظرم باید با این آموزگارخاطی ،خانواده نارین درحضور همکلاسی هایش ، مقابله به مثل کنند تا درس عبرتی شود برای بقیه معلمان عقده ای، تا حساب کارشون را بکنند .ومتولیان عرصه تعلیم وتربیت باید در هنگام گزینش وبه کارگیری معلمان، تست صحت سلامتی روانی را حتما به عمل آورند چون این قبیل افراد تمام مشکلات مادی وعقده های روانی خود را روی این کودکان معصوم وبی دفاع خالی می کنند .باید اینهالااقل ماهی یک مرتبه تست سلامت روانی بدهند وبه اجبار برای تمامی شان دوره های توجیهی روانشناسی کودک بگذارند یا به مراکز مشاوره بفرستند تابه خوبی توجیه شوند . وقتی که حقوقهای نجومی دریافت میکنند و چندین ماه ازسال را در تعطیلی و استراحت به سر میبرند و... نباید بیشتر انتظار داشت من باخانواده این عزیز، ابراز همدردی می کنم واز پدر نارین عزیز می خواهم با این قضیه اصلا کوتاه نیاید و حتی اگر شده به بالاترین مسئول (وزارتخانه آموزش وپرورش) شکایت نماید. به اون نامعلم خدا بی خبر(زن بوده یامرد) بگین اگر این تنبیه روی فرزنددلبندت توسط یکی از همکارانت صورت می گرفت، آیاوجداناً وللاهاّ کوتاه می آمدی؟؟؟ توی اکثر کشورهای دنیا مثل سوئد،معلمان حرف اول را می زنند و الگوی تمام کارمندان و اقشار آن جامعه اند ودر مقطع ابتدایی معلم با مدرک دکترا و مسلط به روانشناسی کودک به استخدام وزارتخانه متبوع درمی آید ولی درکشور ایران با مدرک دیپلم مثلآ دیپلم کشاورزی که اصلا هیچ سنخیتی با این شغل ندارد، به کار گرفته می شوند. کار از ریشه خراب اس !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
شما هم تست سلامت روان بده که با خشونت به فکر مقابله به مثل نباشی.
معلم
|
United States of America
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
8
2
من یک معلم هستم ومی دانم در سر کلاس چه می گذرد. باید بگوییم مظلوم ترین قشر معلم است. بچه ها مرتب شلوغ می کنند ونق می زنند ودرس نمی خوانند وعلیه معلم توطئه می کنند. اگر قرار باشد هر روز به معلم چیزی بگویند که دیگر این دانش اموزان نه درس ونه تعلییم یاد می گیرند.معلم های اکثر مدارس مدرک بالای لیسانس دارند. مثل خود من که دارای دکتری می باشم ودو شیفت در مدرسه تدریس می کنم. هرگز از تنبه بدنی دانش اموز یا یا تنبیه بدنی هیچ بشری حمایت نمی کنم. اما دانش اموز محترم هم باید بداند صبر معلم 100000000000واحد است. ورفتار وبی تربیتی دانش اموز را تا حد امکان تحمل می کند ولی اگر کلاس را اداره نکند همین پدر ومادر می ایند که چرا کتاب تمام نشده از بچه امتحان نگرفتند بچه خوب درس یاد نگرفته کنکور قبول نشده نمره امتحان نهایش کم شده. غیبت بچه را اطلاع ندادین و....کلاش شلوغ بود بچه درس یاد نگرفت معلم بلد نیست کلاس اداره کند......
بیشتر دانش اموزان در مدرسه بیشتر احساس امنیت می کنند . چون امار نشان می دهد در خانه مادر وپدر مثل سگ وگربه به جون هم می پرند وبچه های شلوغ کلاس همان هایی هستند که در خانواده مورد خشونت زیاد قرار دارند
در ضمن برای گزینش هر معلم اموزش وپرورش سه ماه وقت صرف می کند. از تحقیق محلی از همسایه گرفته تا مدرسه ودانشگاه معلم وچندین ساعت مصاحبه که تمام مصاحبه ضبط می شود.ازمایشات جسمی وروانی با مبلغی حدود 300تومان به عمل می ایدو معلم حداقل چند سال اموزش ومهارت تدریس می اموزد.حال به دخترم نارین عزیزم توصیه می کنم معلم برای اینده شما سر کلاس می اید و وظیه تدرس تعلیم وتربیت شما بر عهده اوست با او همکاری کن ودنبال مغلطه نباش از اب گلالود ماهی در نمی اید معلمی که در روستا به شما درس می دهد برای رضای خدا درس می دهد اگر برود معلم جایگزین نمی اید وهمه همکلاسی های تو به خاطر عمل بچه گانه تو بی معلم می شوند. به خودت و همکلاسی ها یت ومعلم محترمت ومدیر دلسوزت رحم کن همکاری کن به اینده خود ودیگران لگد نزن . به پدر مادر توصیه دارم کمی انسانیت خود را افزایش دهید بچه های شلوغ در خانواده ناهنجارند . دانش اموزان ما اکثرا در خانواده مشکل دارند یا از خیانت والدین رنج می برند یا از خشونت والدین.
امیدوارم همه چیز روزی بهتر شود.
من هم همانند معلم تو تو رادوست دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
معلم می تونه بچه رو از کلاس بندازه بیرون یا به پدر و مادرش بگه ولی هیچ کسی حق نداره بچه ها رو بزنه. در آلمان اگر کسی یک نفر رو حتی یک سیلی بزنه ولی اون شخص کتک خورده شکایتی نداشته باشه بازم پلیس موظفه شخصی که کتک کاری کرده رو دستگیر کنه.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
اون معلمی هم که راه حل رو خشونت می دونه حتما حتما کودکی سختی داشته و در خانواده مورد خشونت زیاد قرار داشته. در ضمن معلمی که دو شیفت تدریس می کنه نه اعصاب داره و نه انرژی و تمرکز. با وجود این همه جوان بیکار، اضافه کاری در همه جا باید ممنوع بشه تا هر کسی 8 ساعت در روز، 5 روز هفته با تمرکز و انرژی زیاد کار کنه و دست همه مردم پول به اندازه مساوی باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
5
5
مادر دختر مصدوم یه سیلی آبدار باید جلو همه دانش آمزا بزنه تو گوش این تا درس عبرتی باشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
7
من هم همچین سیلی نا حقی را بیاد دارم که الان بعد از گذشت 60 سال هنوز یادم نرفته وهروقت یادم می افتد برای آن معلم لعنت می فرستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
4
حالا که قانونی نیست تا از دانش اموز بیچاره دفاع کنه خود بابای دانش اموز باید کتک حسابی معلمو بزنه
پاسخ ها
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
دقیقا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین