کد خبر: ۴۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
رئیس پلیس استان هرمزگان:

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا بعد از تعطیلات مهمان پلیس می‌شوند

رئیس پلیس هرمزگان ضمن هشدار به متخلفین چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی استان با هرگونه رفتارهای نابهنجار كه مخل امنيت و آرامش جامعه باشد، برخورد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : ‌به گزارش ایسنا،‌ سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد با متخلفان در چهارشنبه آخر سال ادامه داد: متخلفان دستگیر شده تا بعد از تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

وی با اشاره به اهم اقدامات و برنامه‌های انتظامی در بحث چهارشنبه آخر سال گفت: ایجاد محدودیت ترافیکی نوار ساحلی، اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه بندرعباس و استفاده از توان و ظرفیت‌های رده‌های عملیاتی در درون و برون شهرها از برنامه‌های پلیس استان در چهارشنبه آخر سال است.

ملکی اضافه کرد: بکارگیری ظرفیت کامل نیروهای ستادی، تشدید اقدامات امنیتی در اماکن تحت پوشش، تشدید و تقویت یگان موتور سواران، کنترل و پایش مستمر فضای مجازی و استقرار عوامل انتظامی در نقاط آلوده شهر به منظور شهر به منظور جلوگیری از ایجاد هر گونه مزاحمت از دیگر برنامه‌های مهم پلیس هرمزگان در چهارشنبه آخر سال خواهد بود.

وی برخورد با خودروهایی که برای مردم ایجاد نگرانی و مزاحمت می‌کنند را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در این ایام اعلام کرد و گفت: این خودروها تا بعد از تعطیلات نوروز در توقف خواهند بود.

ملکی از برخورد جدی با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس خبر داد و اضافه کرد: در صورت کشف هر نوع مواد محترقه آسیب‌زا نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر قاطعیت پلیس در انجام ماموریت‌های خود ادامه داد: پلیس با رعایت اخلاق در صدد مقابله با تخلفات است.

وی با بیان اینکه پلیس به مقوله چهارشنبه آخرسال به عنوان مقوله‌ای اجتماعی توجه می‌کند، گفت: رویکرد پلیس به چهارشنبه آخرسال‌، رویکردی اجتماعی بوده و همه ساله وضعیت جامعه در این حوزه نسبت به سال قبل بهتر می‌شود و اطلاع رسانی و آگاه سازی معاونت اجتماعی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش حوادث این روز داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین