کد خبر: ۴۳۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

اینیستا: همه چیز فوق‌العاده بود

هافبک بارسلونا پیروزی به یادماندنی برابر پاری سن ژرمن را فوق العاده عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا توانست در لحظات پایانی دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا جشن صعود بگیرد و با نتیجه تاریخی 6 بر یک شکست چهار بر صفر در دیدار رفت را جبران و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. آندرس اینیستا پس از این برد شیرین گفت: فوق العاده بود. همه چیز عالی بود. مردم و هواداران. این تیم چنین توانایی هایی را دارد. بارسلونا تلاش زیادی کرد تا بتواند چنین نتیجه ای را رقم بزند.

هافبک بارسلونا در ادامه افزود: می دانستیم باید چند گل به ثمر برسانیم. حریف یک بازی کاملا دفاعی را به نمایش گذاشت. آن ها توانستند از این طریق دروازه مان را باز کنند اما ما تا پایان جنگیدیم.  در فوتبال گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهند. تلاشمان به نتیجه رسید و توانستیم در پایان 6 بر یک پیروز شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اینیستا درباره دیدار رفت در پاریس گفت: در آن بازی همه چیز بد بود. در لیگ قهرمانان حریفان سخت هستند. پس از این بازی شرایط سختی را تجربه کردیم اما با گذشت زمان همه چیز بهتر شد و چنین نتیجه ای را کسب کردیم. به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم.

گل ششم بارسلونا توسط سرخی روبرتو به ثمر رسید. هافبک اسپانیایی در این باره اظهار کرد: یک جنون بود. این گل یکی از بهترین های تاریخ فوتبال بود. بارسا تیمی است که می تواند شرایط را کاملا به نفع خود عوض کند. برای این اتفاق تلاش کردیم و توانستیم به آن برسیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین