کد خبر: ۴۳۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

پورموسوی: من محرومم، شرمنده!

سرمربی استقلال خوزستان نتوانست در نشست خبری حاضر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اکبر پورموسوی سرمربی تیم خوزستانی در ورودی نشست خبری حاضر شد و خطاب به خبرنگاران گفت: دوستان از حمایت های شما ممنونم ولی به من گفته‌اند چون اخراج شده‌ام از حضور در نشست خبری محروم هستم. شرمنده، ببخشید.

او بعد از این صحبت‌ها از نشست خبری خارج شد.

به گزارش ایسنا، سیروس نعمتی نژاد مربی استقلال خوزستان که به جای پور موسوی در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازی خوبی بود و اگر داور مهربان تر بود می شد که بازی را ببریم. خیلی از بازیکنانمان راضی هستیم. نمایش خوبی داشتند و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی بدست آوریم.

وی درباره داوری بازی گفت: ما عقب بودیم و نیاز به امتیاز داشتیم. طبیعی بود که اعتراضاتی داشته باشیم تا داور را متقاعد کنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

مربی استقلال درباره عصبی بودن بازیکنان تیمش، عنوان کرد: بازیکنان ما عصبی نبودند و تمرکزشان بهم خورده بود. داور خیلی از صحنه ها را علیه ما سوت زد.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که بازیکنانش نمی خواستند به تهران بیایند، گفت: ما امسال هیچ دریافتی‌ای نداشتیم. ما یک میلیارد را امروز بین همه تقسیم کردیم. بازیکنان ما با دو میلیون تومان راضی شدند روی نیمکت بنشینند. با این پول چه تیمی را می توانید هدایت کنید؟ از بازیکنانمان متشکرم. آنها بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین