کد خبر: ۴۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

رویای مدافع برزیلی چلسی

مدافع برزیلی چلسی رویایش بازگشت به بنفیکا و قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپاست.
آفتاب‌‌نیوز :
چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد درخشانی از خود نشان داده است و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

یکی از بهترین بازیکنان آبی‌پوشان لندنی داوید لوییس بوده که عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده است و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی تیمش بوده است.

این بازیکن برزیلی از رویای خود سخن به میان آورد و گفت: رویای من این است که یک بار دیگر پیراهن بنفیکا را بر تن کنم و با این تیم هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. نمی‌دانم که آیا این فرصت برای من مهیا می شود یا نه اما باید بگویم که بسیار دوست دارم که روزی چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن به بنفیکا برگرددم.

داوید لوییس چهار سال پیراهن بنفیکا را بر تن کرد و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ پرتغال و جام حذفی را به دست آورد. بهترین دوران حضور لوییس در فوتبال اروپا به حضورش در چلسی برمی گردد که توانست با پیراهن این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانانان اروپا و هم‌چنین لیگ اروپا را تجربه کند. او بسیار امیدوار است که در فصل جاری هم قهرمانی در لیگ جزیره را با آنتونیو کونته تجربه کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، لوییس فصل قبل را در پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت و با پیوستن به این باشگاه فرانسوی به عنوان گران‌ترین مدافع جهان انتخاب شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین