کد خبر: ۴۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

بازار پوشاک در تسخیر لباس‌های قاچاق/ مشکلات تولیدکنندگان همچنان پابرجاست

رئیس انجمن صنایع همگن پوشاک خوزستان با اشاره به وضعیت تولیدکنندگان پوشاک در روزهای نزدیک به عید گفت: تغییر خاصی در شرایط و وضعیت تولیدکنندگان پوشاک با وجود نزدیکی ایام عید ایجاد نشده و مشکلات تولیدکنندگان پوشاک همچنان پابرجا است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرامرز احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تغییراتی که باید در شرایط تولیدکنندگان پوشاک ایجاد می‌شد، به وجود نیامده و فقط در حد شعار است و هیچ نتیجه عملی برای بخش تولید نداشته است.

وی افزود: اگر به بازار مراجعه کنید هیچ جنب و جوشی برای خرید پوشاک در بازار وجود ندارد زیرا مردم نقدینگی ندارند و مشکلات آنقدر زیاد است که پوشاک جزو اولویت‌های اول خانوارها نیست.

احمدی نژاد تصریح کرد: در این زمینه در خوزستان مقداری وضع متفاوت‌تر است و تولیدکننده‌ای که در استان برای بازار به تولید بپردازد، وجود ندارد و بازار عمدتاً در اختیار لباس‌های قاچاقی است که وارد استان می‌شوند.

وی با بیان این‌که در بازار، کالای خارجی و قاچاق به وفور توزیع می‌شود و هیچ نظارتی بر روی این مسأله نمی‌شود، با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: واحدهای توانمند و با تکنولوژی بالا که بتوانند نیاز بازار استان را تأمین کنند، نداریم و این خلاء مشهود است.

احمدی نژاد با بیان این‌که باید مبادرت به درمان این مشکلات کرد تا شاهد رونق و حل مشکلات تولیدکنندگان پوشاک باشیم، ادامه داد: همچنان رکود و رخوت بر تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد و ایام عید نیز نتوانسته است تأثیری بر روی این وضعیت بگذارد.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه فروش بهاره اظهار کرد: واحدهای تولیدکننده برای حضور در این نمایشگاه هیچ استقبالی نشان ندادند و آندسته‌ای که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، فروشندگان کالا هستند نه تولیدکنندگان.

این تولیدکننده پوشاک خاطرنشان کرد: در خصوص کیفیت کالای وارداتی نمی‌توان گفت که همه کالاهای خارجی و قاچاق، کالاهای بی‌کیفیتی هستند اما ورود این کالاها بر وضعیت کالای ایرانی تأثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین