کد خبر: ۴۳۲۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

تخلیه یک مرکز خرید در غرب آلمان به دلیل تهدید تروریستی

پلیس آلمان امروز(شنبه) از تعطیلی یک پاساژ در شهر "اسن" در غرب این کشور در پی دریافت اخبار موثق مربوط به احتمال وقوع یک حمله تروریستی در این محل خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات محلی گزارش دادند، پاساژ و مرکز خرید موسوم به "لیمبکر پلاتز" در شهر اسن و پارکینگ مجاور آن به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال وقوع حمله تروریستی در محل، تعطیل شدند.

حدود صد افسر پلیس در اطراف این مجموعه مستقر شدند تا کسی نتواند وارد آن شود. همچنین چندین تن از نیروهای پلیس داخل ساختمان را به منظور خارج کردن پرسنل نظافتچی که صبح زود به سرکار آمده بودند تفتیش و جستجو کردند.

کریستوف ویکهورست، سخنگوی پلیس گفت: ما به عنوان نیروهای پلیس وظیفه تامین امنیت را بر عهده داریم و در همین راستا تصمیم به تعطیل کردن این پاساژ گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: اواخر روز جمعه آژانس‌های امنیتی دیگر به ما درباره احتمال وقوع حمله تروریستی در این محل گزارش داده بودند.

مقامات گفته‌اند که این مرکز خرید واقع در میدانی هم‌نام با آن کل امروز تعطیل خواهد بود. این مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور آلمان است که بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد.

در سال ۲۰۱۶ سه نفر در حمله‌ای تروریستی به یک معبد سیک‌ها در شهر اسن آلمان زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین