پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۴۳۳۶۸۹
۱۵:۲۳
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

دفترچه بیمه تامین اجتماعی حذف شد

دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان ، امروز چهارشنبه طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما ، حذف شد.
۱۵:۲۳
۱۳۹۵/۱۲/۲۵
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش ایرنا، بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با یک کارت ملی می توانند خدمات ، دریافت کنند.

همچنین دیگر نیازی به داشتن دفترچه برای نسخه نویسی پزشکان نیست چون این خدمات به صورت الکترونیکی به بیماران ارائه می شود و پزشکان نیز نسخه الکترونیکی برای بیماران تجویز می کنند.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha