کد خبر: ۴۳۴۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خبر داد

صدور کیفرخواست محارب برای دزدان مسلح طلافروشی مشهد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از صدور کیفرخواست محارب برای دزدان مسلح طلافروشی در مشهد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
قاضی غلامعلی صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کیفرخواست پرونده سرقت از طلافروشی مشهد، تنها پنج روز پس از دستگیری سارقان مسلح صادر شد که بازپرس پرونده اتهام محارب را با سه عنوان اتهامی دیگر به آنان تفهیم کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: با انجام برخی اقدامات پیشگیرانه و ارائه آموزش‌های لازم به طلافروشان برای حفاظت و ایمنی از اموالشان، خوشبختانه در سال جاری هیچگونه سرقت مسلحانه‌ای از طلافروشی‌ها در مشهد رخ نداد.

صادقی اضافه کرد: با این وجود، بی‌توجهی یکی از طلافروشان در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر به توصیه‌ها و بسته هشداری پلیس، موجب شد تا سارقان مسلح به این طلافروشی دستبرد بزنند و حدود 42 گرم طلا را به سرقت ببرند.

وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله موضوع سرقت مسلحانه توسط قاضی حیدری، معاون دادستان، مورد رسیدگی قرار گرفت، گروه ویژه‌ای از گارآگاهان اداره آگاهی خراسان رضوی به طور شبانه‌روزی در کنار قاضی پرونده وارد عمل شدند و با ردیابی‌های اطلاعاتی، تنها طی چهار روز متهمان را در حاشیه مشهد و تهران دستگیر کردند.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تحقیقات قضایی آغاز شد و سارقان مسلح به بازسازی صحنه سرقت پرداختند تا اینکه طی دو روز همه مدارک و اسناد پرونده جمع‌آوری و با زحمات و تلاش‌های کارآگاهان، سلاح و خودروی مورد استفاده سارقان و بخشی از طلاهای مسروقه کشف شد.

سرقت مسلحانه‌ای که 17 اسفندماه در یکی از طلافروشی‌های منطقه محمدآباد انجام شد، تنها سرقت مسلحانه از طلا فروشی‌های مشهد در سال جاری بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین