کد خبر: ۴۳۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

امدادرسانی هلال احمر به 88 نفر گرفتار در سیلاب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: از بامداد تا ظهر امروز دوم فروردین‌ماه، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خراسان‍رضوی در سه عملیات جداگانه نسبت به امدادرسانی به 88 حادثه‌دیده گرفتار در سیلاب استان، اقدام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل بهمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از شب گذشته تا ظهر امروز در دومین روز نوروز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سه عملیات جداگانه اقدامات لازم را برای گرفتارشدگان و حادثه‌دیدگان روستای عباس آباد فرامیشان شهرستان رشتخوار، خواف و روستای دوغارون تایباد انجام دادند.

وی ادامه داد: در آب‌گرفتگی اول که بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین رخ داد، یک تیم عملیاتی امداد و نجات به  میدان خاتم الانبیاء خواف اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به دو خانوار به انجام رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تصریح کرد: در آب گرفتگی دوم که در بامداد همین روز به وقع پیوست، تیم عملیاتی دیگر با دو دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به کیلومتر 18 محور رشتخوار به تربت حیدریه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به هشت خانوار انجام شد .

بهمن آبادی با بیان اینکه حادثه بعدی نیز ظهر امروز و در روستای دوغارون شهرستان تایباد به‌وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جاده ورودی این روستا، سیل جاری بود، یک تیم عملیاتی دیگر بوسیله خودروهای سنگین راهداری به داخل روستا رفتند و شش منزل که دچار آبگرفتگی شده بود را تخلیه کرده و به خودروهایی که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند، امداد رسانی کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین