کد خبر: ۴۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

مشهدی ها، مرتکبان حدود نیمی از تخلفات ورود به محدوده طرح ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: 44.5 درصد از تخلفات و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک مربوط به خودروهای با پلاک مشهد است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمهدی امامی میبدی، افزود: از ابتدای امسال 503 هزار و 795 خودرو به محدوده طرح ترافیک وارد شده اند که حدود 21.5 درصد از این ورودها غیرمجاز بوده است.
وی با بیان اینکه 44.5 درصد از ترددهای غیرمجاز به این محدوده مربوط به خودروهای دارای پلاک مشهد بوده است، بیان کرد: در هسته مرکزی شهر مشهد طرح زوج و فرد اجرا می شود و تخلفات از طریق دوربین های ثبت تخلف ثبت و ضبط می شود.
امامی میبدی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 6 هزار و 610 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهرداری مراجعه کرده اند که میزان مراجعه در ایام نوروز نسبت به روزهای عادی 2 برابر شده است. 
پنج مرکز معاینه فنی خودرو متعلق به شهرداری در سطح شهر فعالند که در ایام تعطیل نوروز از ساعت 8 صبح تا 12 و در ایام عادی از ساعت 7 صبح تا 13 و از 14 تا 16 به شهروندان خدمت رسانی می کنند.
طرح زوج و فرد حرکت خودروها در محدوده خیابان های فدائیان اسلام، بهار، امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد، میدان راه آهن، بلوار شهید کاوه، میدان شهید گمنام، بلوار وحدت و خیابان 17 شهریور به سوی حرم مطهر رضوی از ساعت 8 تا 20 در شهر مشهد اجرا می شود.
از ابتدای تعطیلات نوروزی پنج میلیون و 602 هزار مسافر به مشهد الرضا (ع) سفر کرده اند. 
منبع: ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین