کد خبر: ۴۳۶۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
رئیس پلیس راه آهن کشور خبر داد

کاهش 34 درصدی سرقت و افزایش 58 درصدی کشفیات سرقت در نوروز

رئیس پلیس راه آهن کشور با اشاره به اینکه امنیت مقدمه سفر و مشارکت مردم مقدمه امنیت در سفر است، از کاهش 34 درصدی سرقت و افزایش 58 درصدی کشفیات پلیس راه آهن طی نوروز 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار علیرضا اکبر شاهی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 90 هزار نفر مسافر توسط حمل و نقل ریلی در کشور جا به جا می شوند، افزود: خوشبختانه از امنیت قابل قبولی در مسیرهای راه آهن برخوردار هستیم که نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس است.
وی اقدامات نوروزی پلیس راه آهن را یاد آور شد و گفت: در راستای تحقق امنیت پایدار در سفرهای نوروز 6 هزار و 366 همیار پلیس قطار از مقاطع تحصیلی مختلف با پلیس راه آهن همکاری می کنند.
به گزارش ایسنا،رئیس پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: افسران آموزش دیده در قالب آموزش همگانی قبل از نوروز 96 با اعزام به 91 مدرسه حاشیه راه آهن بیش از 6000 دانش آموز را تحت آموزش های لازم قرار دادند. 

وی راه اندازی قرارگاه نوروزی، اعزام افسران مجرب به منظور آموزش دانش آموزان حاشیه خطوط راه آهن، پخش بیش از 45 هزار بروشور آموزشی در منازل سازمانی، ایستگاه های قطار، تهیه و پخش بیش از 4000 دقیقه کلیپ آموزشی در سالن های ایستگاه های راه آهن، برگزاری مانور خودرویی و موتوری به منظور نمایش اقتدار پلیس و برگزاری مراسم استقبال و بدرقه مسافران را از دیگر اقدامات نوروزی پلیس راه آهن برشمرد.

سردار اکبر شاهی با تأکید بر اینکه پلیس خادم مردم است و وظیفه حفظ و تأمین امنیت مردم را برعهده دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت و آسایش مردم در ایام نوروز از تمام ظرفیت و امکانات خود بهره گرفته است تا هموطنان در کمال آرامش به سفرهای نوروزی خود بپردازند.

رئیس پلیس راه آهن کشور با اشاره به وجود بیش از 11 هزار کیلومتر خطوط ریلی کشور افزود: در طول این مسیر بیش از یک میلیون جمعیت ساکن هستند که همکاری خوبی با پلیس برای حفظ و تأمین امنیت این مسیرها دارند.

سردار اکبر شاهی با تأکید بر اینکه امنیت مقدمه سفر و مشارکت مردم مقدمه امنیت در سفر است، از کاهش 34 درصدی سرقت و افزایش 58 درصدی کشفیات پلیس راه آهن طی نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه سرقت از مسافران قطار در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل مردم با پلیس راه آهن نقش بسزایی در کاهش جرایم داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین