کد خبر: ۴۳۶۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

کریمی: این پیروزی را به هواداران دل‌شکسته آبادانی تقدیم می‌کنم

سرمربی صنعت نفت آبادان پیروزی تیم‌اش مقابل سرخپوشان پایتخت را به هوادران دل‌شکسته آبادان تقدیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار هفته بیست و پنجم خود موفق شد یک بر صفر پرسپولیس را شکست بدهد.

فیروز کریمی پس از برتری تیم‌اش برابر پرسپولیس اظهار کرد: امروز شاهد بازی جذاب،‌ پرهیجان و پرفراز و نشیبی بودیم که فکر می‌کنم هواداران از دیدن آن لذت بردند. پس از مدت‌ها روز گذشته توانستیم تمرین خوبی را انجام بدهیم. از ابتدای سال سه روز تمرین را تعطیل کردیم و پس از آن کارهای بدنسازی و همینطور تاکتیکی را در دستور کار خودمان قرار دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: این برد متعلق به همه و حاصل حمایت‌های هواداران، مسئولان شهر و تمام افراد آبادانی است. امروز از شانس ما پرسپولیس با تمام نفراتش مقابل ما قرار گرفت. این در حالی بود که ما یکی دو بازیکن مصدوم داشتیم. با این حال از کسب این پیروزی خوشحالیم که توانستیم عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم. این برد را به هواداران دلشکسته آبادانی تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: از لیگ تخت جمشید تا به حال، چنین لیگ پرفشاری ندیده بودم. اکنون دیگر اینگونه نیست که به طور مثال سیاه‌جامگان با استقلال بازی کنند و از پیش‌ باخته باشد. تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند. من هم به عشق مردم آبادان به اینجا آمدم و امیدوارم بتوانم امانتی که به من دادند را در لیگ نگه دارم.

کریمی درباره اینکه با یکی از تماشاگران دچار درگیری شده بود هم گفت: آن تماشاگر کجاست؟ درگیر نشدیم. او آمد به من گفت که آب می‌خواهد. من هم گفتم من که سقا نیستم. این همه مسئول کنار زمین ایستاده چرا به من می‌گویید. اگر چند لحظه بازی را نبینم و در جریان بازی اتفاقی رخ بدهد، جان نیم میلیون آبادانی در خطر است.

وی درباره تعویض‌هایی که انجام داد هم گفت: بازیکن ما دچار مصدومیت شده بود که نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. به همین خاطر پیش من آمد و گفت که تعویضش کنم. بهتر است دوستان هم در تصمیمات ما دخالتی نکنند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد مهاجم تیمش و همچنین تاکتیک این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم محمد شادکام جزو بهترین بازیکنان میدان بود. با یک مهاجم بازی می‌کنیم و شادکام با وجود تنها بودنش هم بر روی زمین و هم در روی هوا تأثیرگذار بود. ابتدا با سیستم ۳-۴-۳ بازی را آغاز کردیم و سپس برای گل نخوردن، سیستم‌مان را به ۱-۴-۵ تغییر دادیم. تمام بازیکنان هم زحمت کشیدند و من از آنها تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین