کد خبر: ۴۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

فرمانده ارتش امریکا در خاورمیانه : ایران در یک منطقه خاکستری نزدیک به درگیری نظامی با آمریکا عمل می کند

ژنرال ووتل تاکید کرده که ایالات متحده آمریکا باید از همه ابزارها از جمله ابزارهای نظامی برای مهار ایران در منطقه استفاده کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ژنرال "جوزف ووتل" فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و آسیای مرکزی (سنتکام) گفته است باید از همه ابزارها از جمله ابزارهای نظامی برای مهار ایران استفاده شود.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه ژنرال ووتل در گزارشی که برای کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا ارسال کرده با ادعای اینکه ایران همچنان به فعالیت های مخرب و بی ثبات کننده در منطقه ادامه می دهد، تاکید کرده ایالات متحده آمریکا باید از همه ابزارهای لازم از جمله ابزارهای نظامی برای مهار فعالیت های ایران در منطقه استفاده کند. او توضیح بیشتری درباره ابزارهای نظامی نداده است.

گزارش این ژنرال آمریکایی همزمان با ابراز نگرانی مقامات نظامی آمریکا از آنچه که مزاحمت های قایق های تندرو سپاه در دهانه تنگه هرمز برای رزمناوهای آمریکایی می خوانند، ارایه شده است.

فرمانده سنتکام : ایران در یک منطقه خاکستری نزدیک به درگیری نظامی با آمریکا عمل می کند

به گفته ژنرال ووتل فعالیت های ایران در منطقه در یک منطقه خاکستری و نزدیک به یک درگیری احتمالی نظامی با آمریکا صورت می گیرد.

این ژنرال آمریکایی در گزارش خود تاکید کرده که ایالات متحده باید از فرصت های لازم استفاده کرده و با استفاده از ابزارهای نظامی و دیگر ابزارها فعالیت های ایران را مختل کند و این کشور را نسبت به اقدامات و تحرکاتش پاسخگو نگه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین