کد خبر: ۴۳۶۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

دستگیری قاتل فراری در کمتر از10ساعت

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 10 ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ"عبدالله رضوانی"در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر ، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در محله "موزیرج" شهرستان بابل ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 آن شهرستان سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، افزود:برابر بررسی ها و تحقیقات انجام شده ، فردی به نام "محمود-ذ" 30 ساله به اتفاق اعضای خانواده در کنار خودروی خود در حال صحبت بودند که یک نفر موتور سوار با حالتی غیر عادی از کنار آنها رد و با اعتراض محمود مواجه که این اعتراض منجر به درگیری آنان شد .

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد:در این درگیری راکب موتورسیکلت با چاقو به سمت آنها حمله ور شده و ضمن مجروح کردن اعضای این خانواده و دو نفر دیگر از همسایگان آنان از محل متواری شد .

وی، تصریح کرد: مصدومان این درگیری توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و " محمود-ذ" به دلیل شدت جراحت های وارده و اصابت چاقو به ناحیه قلب جان باخت .
ایلنا

سرپرست پلیس آگاهی مازندران درادامه اظهار داشت: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات اطلاعات و جرائم جنایی استان و شهرستان بابل تشکیل و اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیر متهم آغاز کردند .

سرهنگ رضوانی ،افزود:ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهم به نام "ح-غ" 28 ساله را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیری وی اقدام کردند .

وی، تصریح کرد: متهم که پس از ارتکاب به این جنایت به سمت غرب استان متواری شده بود ، با تلاش ماموران پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی و در کمتر از 10 ساعت در ویلایی اجاره ای در منطقه سی سنگان شهرستان نوشهر دستگیر شد

سرهنگ رضوانی در خاتمه، گفت: متهم ضمن اعتراف به درگیری و قتل، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین