کد خبر: ۴۳۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

برف مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

برف و سرما در چهاردهمین روز از فروردین مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل را در نخستین روز پس از تعطیلات طولانی عید تعطیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که روز دوشنبه به خاطر بارش برف و سرمای هوا مدارس نوبت صبح شهرهای اردبیل،سرعین،نمین،نیر و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل می باشد.

ارتفاع برف در این شهرها که از شب گذشته بارش آن شروع شده به بیش از پنج سانتیمتر و در ارتفاعات تا بیش از 10 سانتیمتر نیز رسیده است.

دمای هوا نیز صبح روز دوشنبه درشهرستان های سرعین 5 درجه زیر صفر، اردبیل، نیرو نمین 4 درجه زیر صفر ، خلخال و مشگین شهر 3 درجه زیر صفر ، کوثر صفر درجه ، گرمی مغان یک درجه بالای صفر و بیله سوار و پارس آباد مغان نیز 4 درجه بالای صفر می باشد.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده نیر- سراب بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی جریان داشته و در جاده خلخال - اسالم نیز یخبندان حاکم می باشد.

این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی را دارند خواست تا زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد که آسمان استان اردبیل امروز ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران بوده و از روز سه شنبه با خروج تدریجی سامانه سرد از استان ، دمای هوا افزایش یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین