کد خبر: ۴۳۶۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

مردی پس از اختلاف با همسرش، خود را از طبقه چهارم ساختمان به کوچه پرت کرد

صبح 30 اسفند سال گذشته بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق با اطلاع ازکشف جسد متلاشی مردی در محدوده میدان شوش راهی محل حادثه شدند.
آفتاب‌‌نیوز : در نخستین تحقیقات از سوی بازپرس محسن مدیرروستا و تیم جنایی مشخص شد جسد متعلق به مرد میانسال است. آثار شکستگی‌های عمیق روی بدن مرد میانسال که لباس خانه به تن داشت و از دمپایی یا کفش‌هایش نیز خبری نبود، به این احتمال قوت بخشید که او قربانی سقوط از بلندی شده است.

به گزارش ایران، باتوجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود و اهالی محل هم قادر به شناسایی هویت‌اش نبودند، به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات میدانی برای شناسایی‌اش آغاز شد.

سرانجام با کمک یکی از نوجوانان محله، هویت مرد میانسال شناسایی شد.او گفت: «اگر روی دست آن مرد آثارسوختگی قدیمی باشد به طور قطع می‌گویم او بابک است که در طبقه چهارم یک ساختمان در محل حادثه زندگی می‌کرد.به دنبال این اظهارات، پزشکی قانونی پس از بررسی‌های لازم، آثار لک و سوختگی روی دست مرد میانسال را شناسایی کرد و هویت جسد شناسایی شد.

مأموران پی بردند بابک از مدتی قبل به خاطر اختلاف‌های شدید با همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد.از طرف دیگر مشخص شد او روز قبل نیز مرد سمساری را به خانه آورده و تمام وسایل و اثاثیه‌اش را به مبلغ سه میلیون تومان فروخته بود. این درحالی بود که تیم تحقیق هیچ پولی در خانه بابک پیدا نکردند. بابک از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد نیز هیچ تماس و پیامی را پاسخ نداده بود. با این حال تجسس‌های ویژه برای کشف معمای مرگ مرموز این مرد ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین