کد خبر: ۴۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

ملوان و سپیدرود دوباره مدعی شدند/صدرنشین ۵ تایی شد

هفته سی‌ام لیگ آزادگان امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار گل گهر صدرنشین با نتیجه ۵ بر یک در مقابل خونه به خونه بابل تن به شکست داد تا صدر جدول دوباره به سپیدرود برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سی‌ام لیگ آزادگان در حالی برگزار شد که با باخت گل گهر سیرجان و پیروزی سپیدرود، ملوان و پیروزی احتمالی پارس جنوبی، رقابت در صدر جدول رده بندی برای لیگ برتری شدن بیشتر از قبل شد.

خونه به خونه بابل ۵ – گل گهر سیرجان یک

وینگو بگوویچ در این دیدار مقابل نادر دست‌نشان کاری از پیش نبرد و در مقابل این مربی کار کشته ایرانی با پنج گل بدرقه شد. این شکست برای سیرجانی‌ها از هر جهت سنگین تمام شد و آنها صدر جدول را از دست دادند. در این دیدار میلاد نوری (۲۴)، مهران فرضیات (۳۳)، حمید کاظمی (۶۰ پنالتی و ۶۲) و روح الله باقری (۸۰) برای خونه به خونه و شاهین مجیدی (۱۳) برای گل‌گهر گلزنی کردند.

با این نتیجه خونه به خونه با ۴۵ امتیاز به رده هفتم صعود کرد و گل‌گهر سیرجان صدر جدول را به سپیدرود واگذار کرد.

سپیدرود رشت یک – مس کرمان صفر

سپیدرود در ادامه شکست ناپذیری‌اش در خانه توانست با یک گل از سد تیم آماده مس کرمان بگذرد تا ضمن رسیدن به صدر جدول، امیدهای مس کرمان برای لیگ برتری شدن را کم‌رنگ‌تر کند. در این دیدار سهیل حق‌شناس در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی توانست تک گل سپیدرود را به ثمر برساند.

با این نتیجه شاگردان علی نظرمحمدی با ۵۴ امتیاز به صدر جدول بازگشت و مس کرمان با ۴۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند تا شانس خیلی کمی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

خیبر خرم آباد صفر – ملوان بندر انزلی یک

ملوانان با برد در خرم آباد نتوانستند در جایگاه خودشان تغییری ایجاد کنند و با برد پارس جنوبی و سپیدرود در همان رده چهارم باقی ماند تا رقابت بین چهار تیم بالای جدول به اوج حساسیت برسد. در این دیدار شاهین ثاقبی در دقیقه ۳۶ توانست برای شاگردان محمد مایلی کهن گلزنی کند.

با این نتیجه ملوان با ۵۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به پارس جنوبی در رده چهارم باقی ماند. خیبر هم با توجه به باخت در این دیدار و پیروزی فولاد یزد و فجرسپاسی، خطر این دو تیم را بیشتر از قبل احساس می‌کند. آن‌ها تاکنون با ۳۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی مانده‌اند با این تفاوت که فولاد یزد ۲۷ و فجر ۲۶ امتیازی را پایین‌تر از خود می‌بیند.

پارس جنوبی جم ۲ – نساجی مازندران صفر

شاگردان مهدی تارتار در حالی که به نظر می‌رسید دیدار سختی مقابل نساجی مازندران داشته باشند، توانستند با ۲ گل از سد این تیم بگذرند. در این دیدار امید سینگ در دقیقه ۱۱ و احسان تاییدی در دقیقه ۵۸ گل‌های پارس جنوبی را به ثمر رساندند تا این تیم با ۵۳ امتیاز به رده سوم برسد. همچنین نساجی مازندران با ۴۳ امتیاز به رده نهم سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، نتایج دیدارهای دیگر هفته سی‌ام لیگ آزادگان به شرح زیر است:

مس رفسنجان ۲ – فجر سپاسی ۳

گل‌ها: سعید زارع (۱۵)، علی غلامرضا پور (۶۳) برای فجر و سجاد عسگری (۳۵) و میرزا حسینی (۴۲) برای مس رفسنجان

راه آهن یزدان صفر – اکسین البرز صفر

آلومینیوم اراک ۳ – ایرانجوان بوشهر صفر

گل‌ها: محمد آشتیانی (۱۱) و مهدی خلج (۶۳) و امین پورعلی (۸۶) برای آلومینیوم اراک

فولاد یزد یک – نفت مسجد سلیمان صفر

استقلال اهواز صفر – بادران تهران یک

گل: سعید واسعی (۴۳) برای بادران تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین