این کفش های پاشنه بلند برای نوزادان تا ۶ ماهگی طراحی شده و در تبلیغ آن نوزادی را با این مدل کفش کنار یک قایق موتوری قرار داده است .
تبلیغ مذکور موجب انتشار پیام های شده که همگی این کار را برای نوزادان غلط دانسته و آن را منزجر کننده خوانده اندو این راه را زاییده عقل بیمارطراح معرفی کرده اند.
در تبلیغ دیگری از این کمپانی امریکایی نوزادان گردنبندهای با مهره های قدیمی داشته اند و بدنشان نیز تاتو شده است.
این تبلیغات باعث شده برخی خرید از این برند کودکان را تحریم کنند و درپاسخ به این اعتراضات صاحب کمپانی پی وی پامپ ، میشله هولبروک ، گفته است که نوزادان قرار نیست با چنین کفش هایی راه بروند و ما فقط در پاسخ به میل فزاینده مادران به مد این طرح را اجرا کرده ایم.