کد خبر: ۴۳۹۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

خسارت 11 میلیارد تومانی تندباد در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل از وصل شدن شبکه آبی شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: از ساعت پنج صبح امروز مشکل آب شهرستان مشگین‌شهر حل شده فقط در برخی مناطق افت فشار وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز : «مسعود امامی‌یگانه» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب گفت: تندباد در روزهای گذشته در استان اردبیل 11 هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است بطوری‌که پنج میلیارد تومان از این خسارت در شهرستان مشگین‌شهر بوده است.

مدیرکل بحران استان اردبیل افزود: بیشتر خسارت بوجود آمده در استان به  تأسیسات آب و برق، معابر شهری و روستایی، تأسیسات زیربنایی، تیر برق،  پل و ابنیه بوده است. هم‌چنین در بخش کشاروزی نیز در حوزه پرورش ماهی، مرغ‌داری و پرواربندی می‌باشد.

به گفته امامی، در زمان بحران آب در شهرستان مشگین‌شهر ۲۴ تانکر آب‌رسانی سیار در سطح شهر مستقر بود و بیش از 11هزار بسته آب معدنی نیز  از شهرستان‌های خلخال و نیر به این شهرستان ارسال شد.

از روز جمعه وقوع تندباد در استان اردبیل باعث برخی خسارات در شهرستان‌های استان شد بطوری‌که در شهرستان مشگین‌شهر این تندباد باعث آب شدن ناگهانی برف‌های کوه سبلان کدر شدن آب شرب منطقه و قطعی  منابع آبی این شهرستان مردم را دچار مشکل کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین