کد خبر: ۴۳۹۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر خبرداد

آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های خرید نمایشگاه کتاب تهران از ۳۱ فروردین

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۳۱ فروردین، برای دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید دانشگاه‌ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با بیان این مطلب گفت: طبق جدول زمانبندی دانشجویان از ۳۱ فروردین ماه تا ۳ اردیبهشت ماه سال جاری، دانش‌آموزان از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه و اساتید دانشگاه‌ها از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه می‌توانند برای تهیه بن‌کارت اقدام کنند.

وی افزود: بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

اکرمی با بیان اینکه برای دانشجویان در این دوره نمایشگاه کتاب بن‌کارت‌های ۱۰۰ هزار تومانی برای دانشجویان در نظر گرفته شده، گفت: ۴۰ هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ۶۰ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به اینکه دانشجویان باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام بن دانشجویی، حتما راهنمای ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند، افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بن‌کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند و یا پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هر فرد تنها می‌تواند یک‌بار تقاضای بن کارت داشته باشد، تاکید کرد: بن‌کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می‌شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می‌کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.

اکرمی با اشاره به اینکه مبلغ موجود برای بن‌کارت‌های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه نیز ۲۵۰ هزار تومان است، ادامه داد: ۷۵ هزارتومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۷۵ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

وی افزود: بن‌کارت‌های ۵۰ هزار تومانی هم برای دانش‌آموزان تهرانی در نظر گرفته شده است.

اکرمی با تاکید بر اینکه آمادگی صدور بن‌کارت را در نمایشگاه وجود دارد، تصریح‌کرد: این موضوع بستگی به میزان یارانه‌ای دارد که توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
سلام..اونایی که دانش آموز و دانشجو نیستن و میخوان کتاب بخرن ..چجوری بن تهیه کنن..یا بهشون تعلق نمیگیره..سالهاست هر جا که اسم نمایشگاه کتاب میاد ، اولین چیز شلوغی و ازدحام بازدید کنندگان این نمایشگاهه که به ذهن خطور میکنه، و خیلیها هم میگن که از شلوغی و ازدحامش فراری هستن، اما نظر من عکس اینه ، یعنی یکی از قشنگیها و زیباییهای یه نمایشگاه فرهنگی و علمی همچون کتاب، به تعداد بازدیدکنندگانش بستگی داره و همینه که به من انرژی میده ، یعنی با دیدن این شور و شوق و هیجان مردم و مخصوصا" قشر جوان و دانشجو همیشه هم خودم رفتم و هم به اطرافیانم اینو گفتم و اونارو قانع کردم که این شلوغی جدای از شلوغی مترو، اتوبوس و سایر مکانهای عمومی هستش،امیدوارم امسال خیلی خیلی بیشتر از سالهای دیگه مردم عزیز کشورمونو تو این نمایشگاه ببینیم..با تشکر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین