کد خبر: ۴۴۱۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

دوترته: جگر تروریست‌ها را با نمک و سرکه می‌خورم!/می توانم "50 بار" از آنها بی رحم تر باشم

رئیس جمهور فیلیپین که به اظهارات بی پرده و گاها همراه با توهین شهرت دارد به شبه نظامیان در این کشور هشدار داد که می تواند "50 بار" از آنها بی رحم تر باشد و "جگر آنها را با سرکه و نمک" بخورد!
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین که با 71 سال سن پیرترین رئیس جمهور منتخب تاریخ این کشور است و تاکنون نیز جنجالی ترین رئیس جمهور آن بوده، اخیرا شبه نظامیان را "حیوان" خطاب کرده و گفت: من می توانم از هر مجرمی بسیار خطرناک تر باشم و هر کاری که شما انجام می دهید 50 برابر بدترش را انجام دهم.
اخیراً رسانه های فیلیپین گزارش کردند که نیروهای امنیتی این کشور یک توطئه تروریستی را که قرار بوده در استان توریستی بوهول صورت بگیرد، خنثی کردند و در جریان عملیاتی علیه شبه نظامیان 7 سرباز و غیرنظامی به همراه دست کم 4 شبه نظامی از جمله یک فرمانده آنها کشته شدند.

دوترته دستور کشتن شبه نظامیان مرتبط با داعش که در این حمله خنثی شده دست داشته و از دست نیروهای امنیتی فرار کرده اند را داده و آنها را حیوان خواند.
دوترته گفت: اگر شما می خواهید من یک حیوان باشم من به این موضوع عادت دارم و مثل هم هستیم. من می توانم کاری را که شما انجام می دهید 50 برابر بدتر سر شما بیاورم.
دوترته گفت که اگر اجساد تروریست ها را پیش او بیاورد اعضای بدن آنها را می خورد!
دوترته گفت: فقط کافی است به من نمک و سرکه بدهید و من جگر او را خواهم خورد و در حرف هایم جدی هستم.
او در میان خنده حضار گفت: چنین چیزی اگر شما من را عصبانی کنید حقیقتا اتفاق می افتد.
رئیس جمهور فیلیپین در عین حال هشدار داد که قصد دارد حتی غیرنظامیان را نیز برای مبارزه با مجرمان مسلح کند.
او گفت: من می خواهم غیرنظامیان را مسلح کنم. لازم نیست نگران باشید اگر شما کسی را هم می کشید فقط نزدیک پلیس بروید و گزارشی را تهیه کرده و حقایق را مطرح کنید در این صورت دیگر مشکلی نخواهید داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین