کد خبر: ۴۴۲۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

رئيس ستاد انتخابات روحانی: معتدلين همه جناح هاي كشور مورد ستايش هستند

رئيس ستاد انتخابات روحاني گفت:راه گفتمان اعتدالي با آيت الله هاشمي شروع شد و معتدلين همه جناح هاي كشور مورد ستايش ما هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد شریعتمداری در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی اظهار كرد: خوشحالم در جمع ستاد اصولگرایان معتدل حامیان روحانی هستم، ایام با سعادت ماه شعبان را تبریک می گوییم و تقارن افتتاح اين ستاد با اين ايام را به فال نيك مي گيريم.

وي ادامه داد:خیلی خوشحال شدم رنگین‌کمان حامیان روحانی از اقوام مذاهب و گویش های گوناگون و جناح های مختلف امروز تکمیل شد.

شريعتمداري تصريح كرد: معتدلان همه گروه ها مورد ستایش ما هستند، از ناطق نوری و علی لاریجانی  تشکر می کنم که کمک کردند تا  این مسیر را ادامه دهیم.

وي همچنين گفت:تشکر می‌کنم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال قرار می دهند، این راه که با فکر آیت الله هاشمی شروع شد ما حتما آن را ادامه دهیم؛ چراكه رشد کشور ، همچنين اجرای عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفریط لطمه مي خورد.

وي گفت:برخی می‌گویند مگر قوه مجریه چند درصد قدرت دارد که شما تلاش می کنید آنرا بدست آوريد؛ من میگویم رهبری و ملت  همان است كه بود این وسط عاملی چون دولت با رای مردم تغییر کرد بعد دولت خاتمی با انتخابات دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و هشت سال کارهایی کرد كه باعث شد مردم در 92تغییر مسیر بدهند.

رئيس ستاد انتخاباتی حسن روحاني گفت:در این مدت انواع شاخص های کلان و خرد تغییر کرد و بهبود یافت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترور‌های که قبلا شد نیستم با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم.شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم تولید نفت خام را افزایش دادیم به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی نیاز کردیم 15000میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم به بازار ثبات دادیم و همه اینها بخاطر تصمیم مردم در سال 92 بود.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد:اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند امیدوارم به برکت این ایام برکات به جمع ما نازل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین