کد خبر: ۴۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

یونسی: مشكلات از دولت قبل به ما ارث رسیده است/ اقوام ،مذاهب و ادیان اعضای خانواده ایران هستند

ملت ایران یك هویت مستقل كلانی است كه ذیل آن هویت خرد هم وجود دارد و در واقع همه ما یك خانواده هستیم .
آفتاب‌‌نیوز : دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی تصریح کرد: گفتمان ما گفتمان واقع بینانه است و باید همه كمك كنیم كه این گفتمان پیروز انتخابات باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام یونسی  در جلسه سیاست گذاری و راهبردی ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی كه با حضور عبدالكریم حسین زاده، رییس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان ستاد حسن  روحانی و جمعی از نخبگان اقوام برگزار شد، گفت: همه ما برای هدف خاصی اینجا آمده ایم و آن این است كه انتخاباتی پر شور و با حضور حداكثری مردم برگزار شود و فرد مورد نظر ما پیروز شود.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی، اظهار كرد: ملت ایران یك هویت مستقل كلانی است كه ذیل آن هویت خرد هم وجود دارد و در واقع همه ما یك خانواده هستیم .

یونسی، بیان كرد: اقوام ،مذاهب و ادیان اعضای خانواده ایران هستند و قطعا با هم اندیشی و همفكری می توانیم در هر عرصه ای موفق باشیم. در حال حاضر مهمترین هدف ما حضور حداكثری مردم در انتخابات و حمایت از دكتر روحانی است.

یونسی، ادامه داد: رقیب سعی می كند بر روی ناكارآمدی و كاستی و مشكلاتی كه دولت در حوزه اقتصادی دارد مانور بدهد و این در حالی است كه همه این مشكلات از دولت قبل به ما ارث رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین