کد خبر: ۴۴۳۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

در انتظار سقوط ستاره‌های فوتبال ایران در پایان 90 دقیقه

سه تیم لیگ برتری که خطر سقوط را احساس می‌کنند چهره‌های نامی در میان بازیکنان خود دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد و 3 تیم خطر رسیدن به این عنوان را دارند. لیگ برتر و فصل شانزدهم 90 دقیقه دیگر فرصت روبروی تیم‌ها قرار داده است و باید دید کدام ستاره‌ موفق خواهد شد تیمش را از سقوط نجات دهد.

سایپا، صبای قم و سیاه‌جامگان تیم‌هایی هستند که خطر سقوط را احساس می‌کنند و هر سه تیم بازیکنان مطرح و نامی در فهرست خود در اختیار دارند.

صبای قم، استقلالی‌های سابق

صبای قم چهره‌های مطرحی در میان بازیکنان خود دارد که اکثر آنها استقلالی هستند. عنایتی، عمران‌زاده، فروزان، میثم مجیدی و علیرضا رمضانی سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند و در کنار این‌ها سامان آقازمانی و ابوالقاسم دهنوی هم چهره‌های مشهور در صبای قم هستند که خطر سقوط با صبای قم را احساس می‌کنند.

سایپا، پرسپولیسی‌های نارنجی‌پوش

در تیم سایپا هم بازیکنان شناخته شده‌ای قرار دارند که برخلاف صبا، اکثر آنها پرسپولیسی هستند. غلامرضا رضایی و محمدرضا خلعتبری که سابقه بازی در جمع سرخپوشان تهرانی را دارند و علاوه بر آنها حامد لک هم بارها اعلام کرده طرفدار پرسپولیس است. عزت‌الله پورقاز، مهدی ترابی، سیامک کوروشی، ایوب کلانتی و ابراهیم صادقی سایر بازیکنان مطرح سایپا هستند که در خطر سقوط به لیگ یک قراردارند.

سیاه‌جامگان، سرخابی‌های نزدیک به سقوط

در تیم سیاه‌جامگان گوران یرکوویچ و میلاد میداوودی در استقلال بازی کرده‌اند و بادامکی و خانزاده‌ هم پرسپولیسی‌اند. میثم حسینی سابقه بازی در هر دو تیم را دارد و علاوه بر آنها سعید دقیقی هم چهره مطرحی در بین بازیکنان این تیم است.

این افراد در سیاه‌جامگان بیشترین خطر سقوط را احساس می‌کنند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین