کد خبر: ۴۴۳۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

برانکو: می‌خواهیم فصل را با برد و صعود در آسیا به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی کردیم از بهترین بازیکنان مقابل سیاه‌جامگان استفاده کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ پس از شکست مقابل سیاه جامگان در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: پرسپولیس همیشه بهترین است و سعی می‌کند در رتبه‌های بالای جدول باشد. ما سعی کردیم از بهترین بازیکنان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: سعی کردیم در مقابل سیاه جامگان بازی را کنترل کنیم. این تیم شرایط سختی برای بقا در لیگ برتر داشت و می‌دانستیم که تلاش زیادی می‌کند تا بتواند در مقابل ما امتیازات کامل را بگیرد. سعی کردیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به حریف فشار بیاوریم که این مهم رخ نداد. از بازیکنان و کادر فنی سیاه جامگان به خاطر این نوع بازی جذاب و جوانمردانه تشکر می‌کنم و به آن‌ها بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دیدار فصل پرسپولیس در روز دوشنبه در مقابل الوحده امارات است. می‌خواهیم فصل را با برد و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم. پرسپولیس همیشه دوست دارد برنده باشد و این وسیله‌ای برای رسیدن به هدفش است.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس درباره تعویض کامیابی‌نیا و طارمی و شروع نیمه دوم توضیح داد: می‌خواستیم با استفاده از این دو بازیکن، نبض بازی را در دست بگیریم. بازیکنانم جنگندگی لازم را داشتند اما نمی‌توانستند بازی را کنترل کنند. اگر فرشاد و کمال می‌توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند، می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان اظهار کرد: با توجه به دیدار آخر و رسیدن به انتهای فصل می‌خواستیم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم و به بعضی از بازیکنان تاثیرگذار خود برای دیدار با الوحده استراحت دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
متاسفانه برابر سیاه جامگان جوانمردانه بازی نکردید جناب برانکو. اگه بازی برای شما مهم نبود برای باقی تیمهای ته جدول بسیار حیاتی بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین