کد خبر: ۴۴۳۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

کاظمی: فقط ۱۳ بازیکن امروز در اختیار داشتم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش با ۱۳ بازیکن برای دیدار با سایپا به تهران آمده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: سه بازی قبل ما از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم. امروز با ۱۳ بازیکن به تهران آمدیم تا برابر سایپا قرار بگیریم. در این ۱۳ بازیکن شاید ۵ بازیکن اصلا در لیگ برتر بازی نکرده بودند. کاخا بازیکن گرجستانی ما هم مصدوم بود و از دقیقه ۳۰ درخواست می‌کرد که تعویضش کنیم اما واقعا دستم برای تعویض خالی بود.

وی ادامه داد: به حسین فرکی و بازیکنان سایپا تبریک می‌گویم که تیم‌شان در لیگ برتر ماندنی شدند. من بیشتر بازی‌های این تیم را دیده‌ام و آن‌ها با بدشانسی مواجه بوده‌اند. چیزی که برای ما اهمیت داشت این بود که تا آخرین لحظه بایستیم و در مقابل حریفان تلاش کنیم. البته ما از سه هفته قبل باخته بودیم اما با ۱۳ بازیکن تلاش کردیم لیگ را ادامه بدهیم.

وی درباره اینکه چرا ماشین‌سازی در لیگ برتر ماندنی نشد، گفت: من تیم‌های زیادی را در لیگ برتر نگه داشته‌ام. همان ابتدا هم به مدیران باشگاه اعلام کردم فرهاد کاظمی فقط ۱۰ درصد موضوع است و مابقی باشگاه و شرایط فنی و همین طور مسائل دیگر در ماندن تیم در لیگ برتر نقش دارند. فرهاد کاظمی به تنهایی نمی‌تواند تیم را در لیگ برتر نگه دارد. با وجود اینکه امروز بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم اما تیم‌مان فوتبال خوبی را ارائه کرد. دست ما واقعا برای بازی امروز خالی بود.

وی با انتقاد از شرایط داوری لیگ هم گفت: ما ۱۹ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری طلبکار هستیم. هر طور فکر می‌کنم می‌بینم چندین و چند پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و علیه ما پنالتی‌هایی هم گرفتند. دل‌مان می‌خواست قضاوت‌ها طوری باشد که ما متضرر نشویم. از اولین بازی که به اینجا آمدم این گونه مشکلات وجود داشت. فیلم این اشتباهات را هم به کمیته داوران فرستاده‌ایم. ما دوست داشتیم کمیته داوران ما را دعوت می‌کرد و می‌پذیرفت که داورانش اشتباه کرده‌اند. ما قبول کردیم اشتباه کردیم و باختیم، آن‌ها هم باید اشتباهات‌شان را قبول کنند. برای تیمی که در انتهای جدول است خیلی بد است که ۸ پنالتی گرفته نشود. این پنالتی‌ها می‌توانست شرایط ما را دگرگون کند.

او در ادامه درباره درگیری بازیکنان تیمش با اصغر حاجیلو گفت: من در رختکن بودم و این صحنه را ندیدم اما باید بگویم روح ورزش خیلی مهم است. در فوتبال بزرگ و کوچکی از بین رفته است. آقای حاجیلو اگر سیلی به گوش من بزند باز هم من احترامش را نگه می‌دارم چون بزرگ من است. اگر ادعا می‌کنید نفس ورزش زنده است باید به آن بپردازید. باید سعی کنیم احترام بزرگترها را نگه داریم.

به گزارش ایسنا،او در ادامه در پاسخ به این سوال که خطاب به هواداران چه صحبتی دارید، گفت: هواداران باید امیدشان به خدا باشد. من در این تیم تلاشم را انجام دادم و حتی یک روز هم در تمرین غیبت نکردم. از نظر کار فنی بسیار شرایط خوبی داشتیم و کارشناسان می‌توانند در این باره نظر بدهند. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که در بازی‌ها حاضر بودند و ما را تشویق می‌کردند.

وی همچنین درباره صحبت‌هایی که خطاب به شهردار تبریز گفته بود هم گفت: آقای شهردار زحمات زیادی برای تیم ماشین‌سازی کشید. الان هم می‌گویم یک مرد پیدا شد و برای ورزش تبریز هزینه کرد. این مسئله در فوتبال ایران وجود ندارد. من به خاطر همین مسئله از شهردار تبریز تشکر کردم و اصلا قرار نیست ساخت و سازی انجام دهم و کاری بکنم که به خاطرش تشکر کرده باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین