کد خبر: ۴۴۳۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
قالیباف:

نامزدهای ریاست جمهوری هفته‌آینده لیست اموال خود و بستگانشان را اعلام کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد که در مناظره سوم سایر نامزدها لیست اموال خود و بستگان درجه یک خود را اعلام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر قالیباف در جمع‌بندی سخنانش در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در دولت مردم بر این اعتقاد هستیم که اگر شفافیت و هوشمندی در دولت شکل بگیرد و سیستم‌های هوشمند برای اصلاح ساختار از شفافیت استفاده شود جلوی فساد گرفته خواهد شد. اصل هشتم قانون اساسی تصریح می‌کند که مردم بر مدیران و مسئولان باید نظارت داشته باشند یعنی بدانند وزرا کجا زندگی می‌کنند و اموال آنها چقدر است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، او ادامه داد:‌ من پیشنهاد می‌کنم هفته آینده همه نامزدها لیست اموال خود و بستگان درجه یک را اعلام کنند. همچنین اعلام کنند که ثروت کابینه آنها چقدر است. اگر این شفافیت باشد فساد از بین می‌رود.

کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به خاطر اینکه دست چهاردرصدی‌ها از دور زدن قانون کوتاه کنیم باید شفافیت را اعمال کنیم. آن وقت ۹۶ درصدی‌ها که توده مردم هستند به اقتصاد باز خواهند گشت و ما از بحران اقتصادی رها خواهیم شد و آن زمان می‌توانیم شغل ایجاد کنیم. اعتماد مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی برای ما است که اگر آن را داشته باشیم دیگر شاهد افزایش اعتیاد، طلاق و مهاجرت به شهرها نخواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
آقای قالیباف حال پسران را خیلی وقت است نپرسیده ام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین