کد خبر: ۴۴۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

اتفاق عجیب در تیم لیگ برتری هندبال!

هندبالیست تیم مس کرمان می‌گوید: در اواسط فصل با ما قرارداد داخلی بستند و اعلام کردند اگر آن را امضا نکنیم، خبری از پول نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سجاد ندری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در فصل پیش برای تیم مس کرمان توپ زده است، اضافه کرد: یکی از کوتاه‌ترین لیگ‌های برتر هندبال را شاهد بودیم و چون چند تیم مطرح انصراف  داده بودند، مبلغ قراردادها خیلی کم شده بود و افت زیادی داشت.

وی ادامه داد: بیشتر تیم‌ها مشکلات زیادی داشتند و همین باعث شده بود که بازیکنان انگیزه کافی نداشته باشند و خیلی‌ها دوست داشتند لیگ سریع‌تر تمام شود.

ندری با بیان اینکه بین 50 تا 60 درصد قراردادش را از تیم مس کرمان گرفته است، یادآور شد: مسئولان باشگاه بعد از هشت بازی برای ما قرارداد داخلی آوردند و اجبار کردند یا آن را امضا کنیم یا از پول خبری نیست. خیلی مطالب نامربوط و خنده‌داری در آن قید شده بود و من آخرین بازیکنی بودم که آن قرارداد را امضا کردم و اتفاق عجیبی در وسط فصل بود.

این هندبالیست لرستانی تأکید کرد: اگر اول فصل قرارداد داخلی را ارائه می‌دادند، امکان نداشت با تیم مس قرارداد ببندم اما در اواسط فصل چاره‌ای نداشتیم و مجبور بودیم آن را امضا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو فصل پیش برای تیم کفش ملی در لیگ برتر توپ زده است، تصریح کرد: آن فصل هم پول زیادی نگرفتیم و به جای پول فقط وعده و وعید تحویل ما می‌دادند. هیچکدام از بازیکنان کفش ملی قرارداد نداشتیم اما کارت بازی ما صادر شده بود و شرایط عجیبی داشت.

ندری گفت: در این دو فصل خیلی اذیت شدم و از لحاظ مالی شرایط بدی داشتم. قبل از شروع لیگ از کشورهای رومانی و ترکیه پیشنهاد داشتم و حتی برای رفتن به تیم ترکیه‌ای بلیط هواپیما گرفته بودم و تا فرودگاه هم رفتم که به علت مشکلات شخصی منصرف شدم و یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ورزشی‌ام را انجام دادم.

این هندبالیست ملی‌پوش با بیان اینکه اگر شرایط لیگ به همین منوال باشد، ترجیح می‌دهم به خارج بروم، افزود: به طور شفاهی صحبت‌هایی با چند تیم خارجی داشته‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین