کد خبر: ۴۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

نصرتی: قراردادم با استوا فسخ نشده، اما اعلام کردم باز نمی‌گردم/منتظرم ببینم لیگ ایران چه می‌شود

شاهو نصرتی، عضو تیم هندبال دینامو بخارست رومانی که از اسفندماه گذشته برای درست شدن اقامت همسرش به ایران آمده است، می‌گوید قرار بود تا اقامت همسرم درست نشود به رومانی بازنگردم، این امر محقق نشد و من نیز اعلام کردم نمی آیم.
آفتاب‌‌نیوز :
شاهو نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد  بازنگشت به تیم استوا بخارست رومانی، اظهار کرد: زمانی که با استوا بخارست رومانی قرارداد بستم، قرار بود که همسرم نیز در کنار من در رومانی اقامت بگیرد، اما این موضوع مدام امروز و فردا شد. حتی آیدی کارت رومانی من نیز دیر صادر شد. به من اعلام شد که برای اقامت همسرم خودم اقدام کنم بهتر است. دو هفته‌ قبل از عید بازی نداشتیم در این زمان به من گفته شد که خودم به دنبال کار اقامت همسرم بروم تا سریعتر انجام شود.

او خاطر نشان کرد: برای این منظور در اسفند ماه گذشته به ایران آمدم، اما در آن زمان گویا اتفاقاتی در رومانی رخ داد و تظاهرات شده بود و کمی ورود و خروج به این کشور با محدودیت مواجه بود. من نیز چندین بار با سفارت رومانی تماس گرفتم و به من گفته شد که کار درست نشده است. من هم از جایی که  گفته بودم تا کار همسرم  درست نشود باز نخواهم گشت هنوز در ایرانم.

نصرتی در مورد تصمیمش برای آینده گفت: هنوز قراردادم با استوا بخارست رومانی فسخ نشده است و این تیم هنوز به دنبال این است که من باز گردم، اما من اعلام کردم که دیگر باز نمی گردم. آن ها هم نمی توانند برای اقامت همسرم کاری کنند. پیشنهادات بهتر دیگری نیز از تیم‌های اروپایی دارم، اما خب منتظرم ببینم در لیگ های ایرانی چه اتفاقی حاصل می شود.

ملی پوش هندبال ایران می گوید که لژیونرها دوست دارند که در صورت پویا شدن لیگ برتر هندبال در ایران حاضر شوند. او در این مورد توضیح داد: با آمدن رحیمی صحبت‌های بین لژیونرها شده است که اگر ‌اسپانسر خوبی در ایران داشته باشیم همگی در ایران حاضر شویم و لیگ قویی داشته باشیم. در این دو سال گذشته لیگ‌ها بدی داشتیم که از کیفیت خوبی برخوردار نبودند. این ها سبب شد هندبال از چشم رسانه‌ها و جامعه بیافتد. اکنون دست نگه داشته‌ایم تا ببینیم در لیگ ایران چه رخ می‌دهد.

او با بیان اینکه هندبال ایران در زیر ذره بین قرار گرفته است، گفت: در اروپا ۶۰ – ۷۰ درصد به بازیکنان ایرانی چشم دوخته اند. فکر نمی‌کنم بعد از استکی هندبالیست دیگری پیدا شود که این همه امتیاز را در اروپا یک جا کسب کند. با این شرایط هندبال ایران در زیر ذره بین قرار گرفته و نگاه همه دنیا به هندبال ایران است. بازیکنان ایران دست کمی از بازیکنان خارجی ندارند و با  تقویت تاکتیک می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند.

او به نرفتن تیم‌ ‌ملی هندبال ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت‌:  امیدوارم سال جدید، سال خوبی برای ایران باشد. امیدوارم که مربیان تاپ اروپایی به ایران بیایند و تیم مقتدری داشته باشیم. نرفتن به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ضرر هندبال ایران بود. اکنون یک سال و نیم است که هیچ تیم اردوی تیم‌ ‌ملی نداشته ایم. اگر مربی خوب خارجی بیاید ظرف مدت کوتاهی بازیکنان با هم هماهنگ می‌شوند، دوری هندبال ایران از رقابت‌ها به ضرر هندبال ایران است.

نصرتی می گوید که هندبال ایران در یک بحران به سر می برد، او در این مورد افزود: در این شرایط هنگامی که دوستداران و جوانان علاقمند به این رشته برای وارد شدن به این رشته از من سوال می‌کنند، اگر بگویم بیایند که با این اوضاع به آنها خیانت کرده‌ام و اگر هم بگویم بیایند خب به ضررشان خواهد بود و ممکن است به راه‌های بدی کشیده شوند. هندبال ایران در یک برهه از زمان قرار گرفته که از شرایط خوبی برخوردار نیست و در بحران به سر می‌برد. امیدوارم که با آمدن رحیمی همه چیز درست شود و دوباره ملی پوشان همه دست به دست هم دهند و مدال هایی را برای ایران به ارمغان آورند.

به گزارش ایسنا، شاهو نصرتی از آبان ماه ۱۳۹۵ به تیم استوا بخارست رومانی پیوست. او همچنین سابقه حضور در لیگ قطر را نیز در کارنامه خود دارد.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین