کد خبر: ۴۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان:

حضور حداکثری در انتخابات عاملی برای صیانت از آرمان‌های نظام ‌است

‌رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات قطعاً در پشتیبانی انقلاب اسلامی و کشور تاثیر دارد و عاملی برای صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز : ‌دادخدا خدایار در گفت وگو با ایسنا-‌ افزود: هدف همه افرادی که در عرصه انتخابات حضور دارند، در وهله اول کمک به حضور پررنگ، آگاهانه و آزادانه مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: امر انتخابات یک امر مبنایی است که به عنوان نمادی از مردم سالاری دینی محسوب می‌شود و به لطف خداوند کشور ما نیز در مدت پس از انقلاب اسلامی در این زمینه از کارنامه خوبی برخوردار است.

خدایار گفت: آقای رئیسی برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف تهیه کرده‌اند و همچنین برنامه‌هایی در دست تدوین دارند. علاوه بر آن جبهه مردمی نیروهای انقلاب از مدت‌ها قبل تیم‌هایی را در عرصه‌های اجتماعی،‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تعیین کرده بود تا برنامه‌هایی را برای دولت بعدی آماده کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی نیز در اولویت ستاد قرار دارد. ما جناب آقای دکتر رئیسی را محدود به جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اصولگرایان، قوم فارس و یا یک گروه و قوم و مذهب خاص نمی‌دانیم و معتقدیم ایشان جذابیت‌هایی برای همه مردم این استان از بلوچ، سیستانی، بومی، غیربومی، شیعه، سنی، اصولگرا و اصلاح‌طلب دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین