کد خبر: ۴۴۴۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

واکنش "ماجدی" به اعلام نامش در لیست حامیان یک کاندیدا

پیشکسوت استقلال قرار گرفتن نامش در فهرست انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا درباره صعود استقلال تهران از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم دوم، اظهار کرد:‌ استقلال با توجه به شرایطی که از ابتدای فصل تا به اینجا داشته نتیجه بسیار خوبی کسب کرد. آنها چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب ظاهر شدند و به شکل منطقی بازی کردند. در حال حاضر زمان برنامه‌ریزی است. اکثر تیم‌های آسیایی بعد از پایان فصل با یک برنامه مدون و هدفی مشخص برنامه‌های پیش فصل را آغاز می‌کنند اما در ایران بعضی از تیم‌ها به ساق بازیکنان و عرق ایرانی آنها توسل می‌کنند که این موضوع خیلی موقع‌ها جواب نمی‌دهد.

او اضافه کرد: امیدوارم استقلال به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و از پس رقبای خود بر بیاید. تا همین جای کار هم استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر از مرحله یک هشتم هم صعود نکند باز هم عملکرد رضایت‌کننده‌ای داشته است.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار این تیم با العین امارات در یک هشتم نهایی، گفت: استقلال با تیمی بازی دارد که از نظر فنی، ساختاری، امکانات، نیروی انسانی و منابع مالی جزو تیم‌های طراز اول آسیاست. العین ساختار بسیار قدرتمندی دارد و با شناختی که از این تیم دارم معتقدم استقلال باید در آزادی کار را تمام کند و چشم به بازی برگشت نداشته باشد و اجازه ندهد کار به اما و اگر کشیده شود. امتیاز گرفتن در امارت مقابل العین بسیار سخت است.

ماجدی افزود: با توجه به مشکلاتی که استقلال در این فصل دچار آن شد و نتوانست در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی را جذب کند معتقدم بسیار خوب ظاهر شد.

پیشکسوت استقلال درباره قرار گرفتن نامش در لیست انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، تاکید کرد: علاوه بر نام من، در این لیست نام مرحوم اولادی و مرحوم نوروزی هم قرار دارد که من قویا حضورم در این لیست را تکذیب می‌کنم. زمانی که در استقلال بازی می‌کردم و مقابل پرسپولیس بودیم برخی از تیم‌ها شعاری را سر می‌دادند مبنی بر اینکه نه قرمز، نه آبی و رنگ جدیدی را به وجود می‌آوردند اما الان زمان آن است که بگوییم هم قرمز، هم آبی که از تلفیق این دو رنگ، رنگ جدیدی به وجود می‌آید که سرنوشت ملت را به خوبی رقم خواهد زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین