کد خبر: ۴۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

خیّر کلاهبردار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از دستگیری کلاهبرداری که تحت پوشش مؤسسات خیریه مبلغ 240 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ رضا محمدی اظهار کرد: در پی وصول شکایاتی مبنی بر اینکه فردی تحت پوشش مؤسسات خیریه و کمک به افراد بی بضاعت و با اعلام شماره حساب هایی در فضای مجازی مبالغی را از آن‌ها کلاهبرداری کرده بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضائی دستگیر کنند. این فرد در بازجوئی‌های بعمل آمده به 240 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.
 
سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه این فرد از 12 نفر کلاهبرداری کرده بوده، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان از شهروندان خواست، در صورت مواجه شدن با مواردی تحت عنوان کمک به ایتام و نیازمندان در فضای مجازی از صحت آن مطمئن شوید و در صورت مشکوک بودن موضوع پلیس را در جریان بگذارید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین