کد خبر: ۴۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

امیر جعفری: می‌خواهند وانمود کنند هنرمندان از وضع فعلی ناراضی‌اند

امیر جعفری در مورد استیکرهای هنرمندان با عبارت «یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم» می‌گوید می‌خواهند این طور نشان دهند که هنرمندان از وضع موجود ناراضی‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استیکرهایی از چهره تعدادی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون با استفاده از رنگ بنفش و عبارت «یک اشتباه را دوبار تکرار نکنیم» ظاهرا می‌کوشند این طور القا کنند که این هنرمندان از این‌ که چهار‌ سال پیش به رئیس‌جمهور فعلی رأی داده و حمایتش کرده‌اند، پشیمانند و از مردم خواسته‌اند اشتباه چهار‌ سال پیش آن‌ها را تکرار نکنند.



امیر جعفری در این خصوص به خبرآنلاین گفت: «می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند یعنی هم بگویند که هنرمندان نیز ناراضی‌اند و هم این که از کاندید مدنظر آن‌ها حمایت می‌کنند.»

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد: «مردم ما عاقل‌تر از آنند که بگویند فرضا هنرمندان ناراضی‌اند پس ما هم ناراضی باشیم یا هنرمندان می‌خواهند به فلان کاندید رای بدهند پس ما هم همان کار را کنیم. مردم خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند به چه کسی رای بدهند.»‌

او که این روزها با نمایش «ضیافت پنالتی‌ها» در تماشاخانه پالیز روی صحنه است افزود: «این سواستفاده کردن از نام افراد است که آزاردهنده است، حال می‌خواهد در مورد انتخابات باشد یا در مورد هر مسئله دیگر.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین