کد خبر: ۴۴۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

حمایت پوران درخشنده از روحانی

کارگردان سینما در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت‎های انتخاباتی به روزهای داغ خود نزدیک شده است و هنرمندان نیز مانند دیگر اقشار جامعه آخرین تحولات انتخاباتی را دنبال می کنند.

پوران درخشنده، نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با "عصرایران" گفت: «عملکرد دولت یازدهم را با تمام فراز و نشیب‌هایی که سپری کرده است و حتی با احتساب کمبودهایش، در مقایسه با دولت قبل سازنده می دانم. تعداد سالن های سینما در این دولت افزایش پیدا کرد و رونق را در اکران سالن های سینما شاهد بودیم. سینمایی که به مدت هشت سال مخاطبین خود را از دست داده بود و از نظر مالی در شرایط نابسامانی قرار داشت.»
 
وی افزود: «بازگشت رونق به سینماهای ایران را می توان یک گام موثر برای دولت یازدهم برشمرد. سودآوری و گردش مالی سینما به رونق گیشه وابسته است، بنابراین از این نظر رونق سینما امری مهم محسوب می شود. در مجموع تا اینجا عملکرد دولت در حوزه‌های سینما، تئاتر، موسیقی، چاپ و نشر قابل قبول بوده و ما این امید را داریم که با که انتخاب مجدد ایشان نواقص هم برطرف شود و عرصه فرهنگ و هنر به آن حد مطلوبی که شایستگی‌اش را دارد دست یابد.»

درخشنده ادامه داد: «همانطور که اکثریت جامعه باور دارند، مهم ترین دستاورد دولت یازدهم برجام بود، دستاوردی که به واسطه آن روابط ایران و جهان گسترش پیدا کرد و این امکان فراهم شد که نگرش جهان نسبت به ایران تغییر کند. از طرفی لغو تحریم هایی که چندین سال کمر مردم ایران را شکست امری مهم بود که به مدد دولتمردان دولت روحانی محقق شد و جامعه ایرانی قدردان این دستاورد ارزشمند است.»

انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و همچنین شوراهای شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین