کد خبر: ۴۴۵۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

رییس سازمان استخدامی کشور:ملت ایران براساس توانمندی نامزدها انتخاب خود را انجام دهند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: ملت آگاه ایران فارغ از فضای شعاری، بر اساس برنامه، شناخت و توانمندی نامزدها انتخاب خود را انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس سازمان استخدامی کشور:ملت ایران براساس توانمندی نامزدها انتخاب خود را انجام دهند
جمشید انصاری روز جمعه در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان شماره 2 ولی عصر(عج) زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس جمهوری پس از مقام رهبر معظم انقلاب در کشور جایگاه دوم را دارد و این جایگاه مهمی محسوب می شود.

وی اظهارکرد: همه ملت آگاه با دقت بالا در عرصه انتخاب رییس قوه مجریه حاضر باشند و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: ملت فهیم ایران متناسب با گرایش های خود و اینکه چه چیزی را به صلاح کشور می دانند، برنامه های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را مورد بررسی قرار می دهند.

انصاری تاکید کرد: هر کدام از نامزدها نیز در این باره برنامه ارائه داده اند و از سوی دیگر ملت ایران آن قدر رشد یافته هستند که فارغ از فضای شعاری بر اساس برنامه ها و شناختی که از افراد دارند و توانمندی های آنان در اجرای آنچه که ادعا می کنند نامزد خود را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: به یقین انتخاب ملت هر چه باشد بهترین انتخابی است که انجام می شود.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: همه باید به انتخاب ملت ایران احترام قائل شده و همراهی کنند تا رییس جمهوری منتخب نسبت به اجرای برنامه ها و حل مشکلات بهتر عمل کند.

به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین