کد خبر: ۴۴۵۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

فرماندار خاش: شرکت در انتخابات امری مهم حساس و سرنوشت ساز است

فرماندار شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری اقشار جامعه در صحنه انتخابات گفت: شرکت در انتخابات امری بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز بوده و قطعا بالا رفتن مشارکت سبب توسعه کشور و مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا محمداکبر چاکرزهی در اجتماع نمازگزاران مسجد جامع الخلیل خاش بیان کرد: دلگرمی مسئولان و بقای نظام به حضور اقشار جامعه در صحنه بستگی دارد لذا همگان باید با احساس تکلیف در صحنه بیایند و در 29 اردیبهشت ماه به کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها رای دهند.
وی افزود: رای دادن به افراد توانمند و دلسوز و سخت کوش و خدمتگزار عاملی مهم برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات اجتماعی است.
فرماندار خاش تاکید کرد: موضوع قومیت و جنسیت و غیره شاید مهم باشد اما اصل نیست لذا توصیه ما به عامه مردم عزیز این است که از فرصت در اختیار برای انتخاب افراد شایسته و توانمند بهره ببرند.
چاکرزهی ادامه داد: دولت به داوطلبان شوراها فرصت داد تا در صحنه بیایند و مردم بتوانند به نامزدهای مورد علاقه شان رای دهند و در این خصوص دولت مسئولیت را به خود مردم داده است.
وی اظهار داشت: استاندار سیستان و بلوچستان در نظر داشت در این هفته با سفر به شهرستان خاش در جمع مردم حضور یابد اما مشکلات و گرفتاری های ایشان اجازه نداد که به این سفر بیایند لذا پیام سلام و عذرخواهی خود را ابلاغ کردند.
مردم در انتخاب کاندیداهای اصلح دقت کنند
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز گفت: با توجه به اهمیت کار ریاست جمهوری و شوراها مردم باید دقت کنند افراد شایسته و توانمند و اصلح روی کار بیایند.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی افزود: همه افراد دارای صلاحیت و توانمندی هستند اما باید دقت شود توانمند ترین ها انتخاب شوند.
وی ادامه داد: تدین، تدبیر و تجربه و تخصص در کنار داشتن هدف از ویژگیهای برجسته برای تعیین نامزدهای اصلح هستند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین