کد خبر: ۴۴۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

جهانگیری: گول شعارهای خیالی را نخورید/ کسی که یک روز کار اجرایی نکرده نباید وعده کار اجرایی بدهد

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم، گفت: به دنبال این هستیم که هر ایرانی، زندگی در این کشور را افتخار بداند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری که به یاسوج سفر کرده است ظهر سه شنبه در دیدار با مردم این شهر در مصلای شهر یاسوج گفت: امروز این اجتماع کم نظیر یک پیام دارد و آن اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم و ما به دنبال یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم که هر ایرانی زندگی در آن را افتخار بداند.

وی بیان کرد: ما جمع شدیم که بگوییم دنبال زندگی با عزت و با شرافت هستیم و می خواهیم در این کشور هیچ کسی سر گرسنه بر بالش نگذارد و مردم شغل و درآمد داشتـه باشند و کار کنند، ما به دنبال آرامش نظام، آزادی و استقلال هستیم که تبلور آن در انتخابات است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و باید دقت کنیم که در منطقه شعله آتش و جنگ برپا است و گروه های تروریستی و تکفیری قتل و کشتار می کنند .

جهانگیری تاکید کرد: می دانیم که مردم ما که پای نظام و انقلاب ایستاده و برای مقابله با بی تدبیری ها در دنیا، عاقلانه رای خواهند داد.

وی گفت: ایران در مسیر توسعه است و از یاد نبردیم که قیمت ها لحظه به لحظه تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل شد و منابع به یغما می رفت.

وی افزود: در دولت یازدهم، کشور را در مسیر صحیح قرار دادیم، درست است سرعتش کم است و من می دانم کسی که فرزندش بیکار است و قدرت تامین معیشت ندارد چه رنجی می کشد.

جهانگیری بیان داشت: برنامه دولت دکتر روحانی کامل است و ما از اینجا به ملت اعلام می کنیم ملت شریف ایران در مقطع فعلی ببینید به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارید که قادر باشد برای پیشرفت کشور تلاش کند و باید نشان دهد و بگذارد که همه متخصصین، دانشگاهیان، علما، فرهیختگان، جریانات سیاسی و ... به صحنه بیایند و کشور پیشرفت کند.

وی افزود: رئیس جمهوری نیاز است که بتواند مزیت های اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که از اقتصاد، اشتغال بیرون آید و اقتصاد کشور بزرگ شود و توسعه یابد و مردم از آن منتفع شوند.

جهانگیری بیان داشت: فریب شعار و وعده ها و خیال بافی ها را نخورید، کسی که در تمام عمر کار اجرایی نکرده نمی تواند وعده کار اجرایی بدهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما مردم اختیار دارید بالاترین مسئول اجرایی کشور را نصب کنید و حتما بررسی می کنید و انتخاب خواهید کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین