کد خبر: ۴۴۶۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

اگر دیپلماسی روحانی نبود توانایی پرداخت حقوق‌ها را نداشتیم/ در مناظره‌ها مظلوم واقع شدیم

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات از ارکان مهم رشد و بالندگی یک نظام است
آفتاب‌‌نیوز :
 پیمان فروزش عصر امروز در تجمع یاران روحانی در  تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: انتخابات اگر در تمام امور یک کشور تاثیر به‌سزایی دارد در رشد و بالندگی اجتماعی از ارکان مهم نظام به‌شمار می‌رود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان انتخابات را پشتوانه محکمی برای پیشرفت کشور دانست و افزود: حق همه مردم است که بتواند در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که با آزادی بیان به دموکراسی مد نظر برسند.

فروزش با بیان اینکه مردم باید به‌صورت جمعی حرکت کنند، اذعان داشت: نگاه جمعی به انتخابات به پیشبرد اهداف و پیشرفت جامعه اسلامی کمک می‌کند. 

وی اظهار داشت: نگاه عالمانه به عملکرد دولت، دلیل رای ما به روحانی را مشخص می‌کند چراکه روحانی ایران‌هراسی را به ایران دوستی تبدیل کرد.

فروزش با اشاره به دوران سخت تحریم‌ها افزود: اکنون میزان صادرات نفت ما به خارج از کشور افزایش یافته و که این کار به توسعه زیرساخت‌ها و پرداخت حقوق‌ها کمک می‌کند.

پیمان فروزش با بیان اینکه اگر دیپلماسی روحانی نبود ما توانایی پرداخت حقوق‌ها را نداشتیم، افزود: اکنون حقوق مستمری‌بگیران تا ۳ برابر افزایش یافته است.

وی همچنین اذعان داشت: ۳۷ سال تراز تجاری کشور منفی بود و در دولت روحانی تراز تجاری به‌صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

فروزش تاکید کرد: در دوره روحانی در ابعاد مختلف توسعه پایدار، دولت با خرد جمعی تصمیم گرفت و همه اینها زمینه‌ساز رفاهی نسبی بود که هم‌اکنون در جامعه برقرار است. 

پیمان فروزش با تاکید بر اینکه به روحانی رای می‌دهیم، بیان کرد: کنار این همه شوق و کار و برنامه برای دولت تخریب‌هایی نیز صورت گرفت که در این زمینه می‌توان به تخریب‌هایی که درباره سند ۲۰۳۰ صورت گرفت اشاره کرد و این تخریب‌ها را ما باید به مردم اعلام کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: ما نباید فراموش کنیم که دولت روحانی نماد نشاط و پیشرفت و تداوم اصلاحات است زیرا ما در مناظره‌ها مظلوم واقع شدیم اما روحانی توانست در مناظره‌ها سربلند بیرون آید.

فروزش با اشاره به اینکه رای اولی‌ها باید بدانند طعم انتخاب درست چگونه است، افزود: ما بستر را برای مشارکت حداکثری فراهم کرده‌ایم و امیدواریم به سمتی پیش برویم که خرد جمعی سبب حضور حداکثری در انتخابات شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین