کد خبر: ۴۴۶۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

آسمان کدام استان‌ها امروز بارانی است؟

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پدیده گرد و غبار بار دیگر به آسمان کشور بازگشته و امروز شاهد گرد و خاک در برخی از شهرهای جنوبی و همچنین دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : محمد اصغری گفت: امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه شاهد رگبار پراکنده در استان های، کرمان، شمال خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

به گزارش میزان، وی افزود: این بارش‌ها با رعد و برق همراه بوده و لازم است شهروندان در مواجه شدن با این شرایط احتیاط کرده و در نقاط پر خطر حضور پیدا نکنند.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در روز پنج شنبه اظهارکرد: در این روز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و ارتفاعات اصفهان رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد را خواهیم داشت.

اصغری از وقوع پدیده گرد و غبار در دامنه‌های البرز شرقی خبرداد و تصریح کرد: امروز شاهد وزش شدید باد در دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود و همین موضوع نیز سبب می‌شود گرد و غبار زیادی محدوده را فرا گیرد.

وی در خصوص وضعیت شهرهای جنوبی کشور خاطرنشان کرد: در شهرهای جنوبی کشور شاهد افزایش دمای هوا و همچنین گرد و خاک خواهیم بود و توصیه می‌شود در این شرایط شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین