کد خبر: ۴۴۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

شریف‌زاده: حمایت احمدی‌نژاد از رییسی کذب است

روحانی حامی احمدی نژاد با تکذیب حمایت رییس دولت‌های نهم و دهم از حجت‌الاسلام رییسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: احمدی‌نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهمن شریف زاده در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره خبرسازی برخی جریان‌های اصولگرا از حمایت احمدی‌نژاد از رییسی حمایت، گفت: این موضوع صحت ندارد؛ لذا بارها آقایان احمدی‌نژاد و بقایی و مشایی اعلام کرده‌اند و حتی در کلیپ تصویری که تهیه شد، تاکید کردند که در انتخابات  از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند.

او افزود: حتی وجود برخی از افراد و همکاران  قدیم آنها در ستاد برخی از نامزدهای انتخابات دلیلی بر حمایت احمدی‌نژاد از آن نامزد نیست و اعلام کردند حضور آنها هیچ ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارد و این آقایان اصلا سیاسی نیستند.

 شریف‌زاده بیان کرد: سیاست‌های احمدی نژاد فقط توسط شخص ایشان ترسیم و تصویر می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند  حضور خود را دال بر تایید احمدی‌نژاد بداند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود احمدی‌نژاد به هواداران خود توصیه کرده اسم او را در برگه آرا نوشته و در صندوق بیاندازند،اظهارکرد: احمدی‌نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به  چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی‌کند و همچنین هیچگاه نمی‌گوید به من رای دهید.

این حامی احمدی‌نژاد گفت: رییس دولت نهم و دهم  اعلام کرد من مثل یک شهروند به پای صندوق  می‌روم و رای احمدی‌نژاد  مخفی است و کسی نمی‌داند او به چه کسی رای می‌دهد  و اعلام هم نخواهد کرد. لذا هر گونه اعلام حمایت و عدم حمایت؛ نوعی طرفداری محسوب می‌شود و چون حامی هیچ یک از نامزدها نیست توصیه‌ای هم ندارد.

شریف‌زاده ادامه داد: تحریمی هم از سوی حامیان احمدی نژاد وجود ندارد و تصمیم جمعی برای حضور و عدم حضور در انتخابات اتخاذ نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین