کد خبر: ۴۴۷۵۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

ترس استقلالی‌ها از تهدید AFC

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر تخلف لیزر و پرتاب نارنجک در بازی با العین تکرار شود بازی بعدی ما در آسیا بدون تماشاگر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا افتخاری درباره جلسه‌ای که با مهدی تاج برگزار کرد، گفت‌: جلسه خوبی بود. نمایندگان دستگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها حضور داشتند تا برای پیشگیری از اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته رخ داد و به ضرر فوتبال ایران تمام شد، تصمیم‌گیری شود. ما بارها بیانیه دادیم و خواهش کردیم که اشیای ممنوعه را به ورزشگاه نیاورند اما توجه نشد و نتیجه‌اش این شد که باشگاه استقلال 54 هزار دلار جریمه پرداخت کرد که اگر نمی‌دادیم محروم می‌شدیم. 54 هزار دلار پول کمی نیست. در جلسه هم گفتم که از تماشاگران ممنونیم که روز به روز شرایط را بهتر می‌کنند و بیشتر تماشاگران رعایت می‌کنند. آن معدود تماشاگران هم که تخلف می‌کنند امیدوارم با نصحیت از این کار دست بردارند. 
 
او ادامه‌ داد: AFC چند بار ما را تهدید کرد و نامه داد و در واقع اکنون خیلی به ما ارفاق کرده است. آن طور که من دریافت کرده‌ام در نامه آخر AFC این طور آمده که اگر تخلف تکرار شود بازی بعدی استقلال بدون هوادار خواهد بود. این در یک نامه رسمی به ما گفته شده است بنابراین از هواداران انتظار داریم که مسائل را رعایت کنند. 
 
مدیرعامل استقلال در ادامه‌ گفت‌: ما هر چه داریم مدیون حمایت هوادارانمان است و اگر آنها از ما گرفته شوند به نفع رقیبان خواهد بود. انتظار داریم که از بازی فردا استقبال خوبی شود چون بازی حساسی برای استقلال است. ان‌شاء‌الله برد شیرینی به دست بیاوریم و در بازی برگشت هم خیلی راحت بازی کنیم. 
 
افتخاری درباره محرومیت هواداران پرسپولیس از دیدار با لخویای قطر هم گفت‌: مطمئن هستم که مسئولان پرسپولیس هم از این موضوع ناراحت هستند. این به همت و غیرت بازیکنان پرسپولیس بر می‌گردد که نبود تماشاگران را جبران کنند. اگر تذکرات مربوط به لیزر و نارنجک نبود قطعا اتفاقات بدتری می افتاد و جریمه‌ها بیشتر از این می‌شد. اطلاع رسانی‌ها خیلی کمک کرد و انصافا تماشاگران خیلی رعایت کردند. از هواداران استقلال می‌خواهم که مراقب آنهایی که از روی ناآگاهی می‌خواهند کاری انجام بدهند، باشند. آنها باید مانع رفتارهای خطرناک شوند و افراد خاطی را به نیروی انتظامی تحویل دهند. 
 
مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید بعضی از هواداران پرسپولیس معتقدند پرتاب نارنجک کار استقلالی‌ها بوده است، گفت‌: این مساله به کری خوانی بین هواداران بر می‌گردد و در فضای مجازی مطرح شده است. روزی که با السد قطر بازی داشتیم، پرسپولیسی‌های زیادی به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند. روزی که پرسپولیس بازی داشت، استقلالی‌ها برای تشویق به ورزشگاه رفتند. الان دیگر بحث ایران است. هواداران ما نام ایران را در پلاکاردهایشان نشان می‌دهند. استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان نمایندگان ایران هستند. همه باید حمایت کنند. خودم بازی ذوب آهن را در قطر تماشا کردم. 
 
به‌ گزارش خبرآنلاین؛ او درباره بلیت فروشی بازی فردای استقلال برابر العین هم گفت‌: از چند روز قبل اعلام کردیم که بلیت‌ها را از شعب بانک کوثر خریداری کنند. کسانی که دسترسی نداشتند یا در شهرستان‌هایشان بانک کوثر شعبه نداشته است، می‌توانند فردا از گیشه‌های ورزشگاه آزادی بلیت بخرند. قیمت بلیت‌ها خیلی گران نیست. شورای تامین با خیلی ارزان کردن بلیت‌ها مخالفت کرد چون خیلی پر شدن ورزشگاه هم چندان خوب نیست و ممکن است حوادث دیگری به دنبال داشته باشد که جبران ناپذیر نباشد. ورزشگاه ظرفیت مشخصی دارد. 
 
افتخاری درباره آخرین وضعیت سرور جپارف گفت‌: نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زده‌ایم، مبنی بر این که این بازیکن با ما قرارداد دارد. توافق سه جانبه‌ای هم با باشگاه سپاهان و خود جپارف داریم که باید در پایان فصل شانزدهم به استقلال بر گردد اما او هنوز بر نگشته است. به فدراسیون گفته‌ایم که این بازیکن حق ندارد با باشگاه دیگری قرارداد ببندد چون با ما یک سال و نیم قرارداد دارد و از ما پول گرفته است. یک نامه دیگر هم امروز (یکشنبه) به جپارف و وکیلش داده‌ایم که سریعا مراجعه کنند. اگر این کار را نکنند از طریق فیفا شکایت می‌کنیم. در اصفهان یک نفر به جپارف گفته که می‌تواند قراردادش را با ما یک طرفه فسخ کند. تمام توانش را هم خرج می‌کند اما نمی‌تواند چون ادعای ما مستند و غیر قابل تغییر است. حالا که خیالشان راحت شده که نمی‌توانند قرارداد را فسخ کنند شاید همین روزها برگردد و مذاکره کند. اگر بر نگردد از او شکایت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین